Sidespejl til CBR 600 F4 {{forumTopicSubject}}
Hey folkens
Jeg vågnede i nat ved at min alarm begyndte at hyle, og kom så ud til min MC der lå på siden. Et par spasmagere havde givet den et par snotklatter på dækkenet, og da den form for højintellektuel humor blev for meget for dem tangerede de lige joken med at vælte motorcyklen
Den slap dog billigt på trods af at den væltede ned over en kant, så et knækket sidespejl og nogle ridser i kåbe, styr og blink er status.
Jeg har før hørt nogle brokke sig over uoriginale sidespejle, så jeg vil bare høre om der er folk herindefra der har erfaring med dem fra MC-nøglen eller om jeg skal bestille et sæt originale fra davidsilver.
Jeg tager også gerne imod forslag til spejle der pynter lidt på cyklen uden at ruste væk;)
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 521
Har ingen erfaring med uoriginale sidespejle, - men sådan rent instinktivt, ville jeg mene at det er pengene værd at købe de originale
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.523
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 234
Næste gang de kommer forbi sidder jeg klar med jagtgeværet. Et øje for et sidespejl, ikk?
Men angående spejlene så fandt jeg et par på dba som jeg skal se på i morgen, og så er planen ellers at der ikke skal væltes flere motorcykler foreløbig...
feb 2008
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 6 Emner: 155 Svar: 1.077
sep 2011
Emner: 17 Svar: 454
Erstatninger kan købes hos Special MC for ca. 500kr incl. porto. De er præcist lige så gode at kigge i som de originale.
De ligner CBR600 spejle til perfektion og bolthulafstanden er 50mm.
Sidespejl til CBR 600 F4