{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motard fælge?
  • #1   28. maj 2012 Det kan sagtens lade sig gøre... og DK er der ikke meget af den slags til salg.. kig på nettet .. så på supermoto + rims

• #3   28. maj 2012 Ved i så om det "bare" er at købe nogle fælge og så smidt eger og den navn jeg har på? Det er mere om de passer? Navn, eger kontra fælge...

• #4   28. maj 2012 Hej jonas der er forskel på hvor mange egre der er de hondaer og kawaer jeg laver er med 40 egre-yamaha sikkert 38 egre og suzi hvis tit 36 egre.
    og der er forskel på længde til feks acront fælge fra orginal -
    acront hedder hvis morad idag.
    der er også forskel på vinkel på bøjet på egrene men de kan du sikkert se det i den orginale reservedels katalog.
    du kan købe egre i alle længder/vinkler i tyskland men kan ikke huske hvad det hedder-evt gogl speichen mener det er på tysk eller kik ebay.
    Du har også kunne købe en egre maskine ved roffes i sverige.
    men det letteste var nok at finde fælge/egre ved en yamaha pusher
    Er der ikke nogle SR 500 butikker-der er xs650 pushere
    feks mikesxs.com og rudiger i tyskland
    mvh kk

• #5   28. maj 2012 Meld dig ind på www.7030.eu (dansk forum) der er alle mulige som køber og sælger den slags.

Og se hvor meget sjov man kan ha' på en KTM380 ccm 2takter med Motard fælge, lige her: Link: http://www.supermotard.dk/2-stroke-supermotard-racing/

• #7   28. maj 2012 Kenneth - Så jeg skal finde et par xt 660 r fælge og så er jeg godt kørende. Ned til min Yamaha pusher og få ham til at sætte min navn på fælgene.

• #8   9. jan 2014 http://europemotoparts.com har lige købt goldspeed fælge til min 1997 honda cr 125... så mon ikke de har noget til din... gør som mig behold dine std nav... og køb løse fælge og eger... mine kosted 1600 for et sæt... dog uden eger

Kommentér på:
Motard fælge?

Annonce