592 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Montage af Gipro - ledningsdiagram Montage af Gipro - ledningsdiagram

Jeg er i den irriterende situation at jeg har en Gipro gearindikator på knallerten, men den virker ikke som den skal.

Så tænkte på om der er nogle der har et ledningsdiagram over sådan en lille gadget, eller måske ved hvad de forskellige ledninger er/hvor de skal monteres?

Desværre er den blevet lodet på ledningsnettet oppe bag speedometeres, i stedet for monteret med stik. Så er lidt på bar bund - da det er en tidligere ejer der har lavet det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lampe 400 kr.
  • Drill in concrete 300 kr.
  • Ophængning af lampe i loft udtag 500 kr.
  • Reparation af plæneklipper 880 kr.
  • Vakskemaskine tilslut 1.200 kr.
  • Ikea Pax Skab Estimat 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Montage af Gipro - ledningsdiagram
  • #1   22. maj 2012 skal tjekke når jeg kommer hjem om jeg har noget liggende i mine gemmer har mont for et par kammerater men det var med stik men mener der var en universalmot diagram med kigger lige senere
    mvh jimmy

• #2   23. maj 2012 hej
    den montvejledning jeg havde var til en acumen gearindikator der er fem løse ledninger
    1 sort til stel
    2 brun omdr signal v speedometer
    3 orange speedometersignal hastighed
    4 grøn neutral signal evt ved pære til frigear
    5 rød tændingsplus

men jo sikkert ikke den store hjælp hvis dine ledninger har andre farver

mvh jimmy

• #3   23. maj 2012 Jeg takker for hjælpen, men det er ikke helt de farver jeg har til min gear indikator... Plus jeg har lidt svært ved at finde de betegnelser i mit el diagram.

Jeg må vist bare søge videre. Men stor tak for forsøget.

• #4   24. maj 2012 prøv da at ring til en af de forhandlere der sælger dem måske de gider kigge i en en af de manueler der ligger i kassen måske en af dem ville være behjælpelig de kan godt overraske en gang imellem
    mvh jimmy

Kommentér på:
Montage af Gipro - ledningsdiagram

Annonce