{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

suzuki gs 425 går kun på en cylinder {{forumTopicSubject}}

min suzuki gs 425 vil ikke køre på den ene cylinder. i tomgang står den og små skyder, som om at den tænder på begge cylindere en gang i mellem. den kan godt stå i tomgang på højre cylinder alene.men ikke på venstre. jeg har renset begge kaburatore, skiftet tændrør, og prøver med andre tændspoler. så nu er jeg ved at gå tør for ider, til hvad der kan være galt. hvis man giver den lidt at leve af så bliver det ene forrør helt rødglødende.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  suzuki gs 425 går kun på en cylinder
  • #1   18. maj 2012 Det kunne godt være dine ventiler som enten ikke er justeret korrekt eller som er defekte. Prøv evt. at tage en kompressionstest på den.

• #2   18. maj 2012 Hej Bo
    Nu ved jeg ikke hvor meget du har haft den skilt ad, men i tændingen sidder der 2 stk sorte bokse, som vist nok hedder gnister, der sidder magneter inde i dem, hvis du har haft dem ude, kan du komme til at vende magneten om, så laver den ikke gnist mere, noget med polerne.
    Jeg har selv prøvet det en gang,på min gs 450, og den var helt død i den ene cylinder, indtil jeg vendte magneten om på den ene, så kørte det igen.
    Men hvis du ikke har haft dem pillet af er det ikke det, så er løsningen andet sted.
    Mvh
    Claus

• #3   18. maj 2012 tak for svarende. jeg havde selv tænkt på at tage en kompretionstest.men havde håbett at det var noget andet der var galt. kort fortalt så er motoren nu skildt ad, den havde brændt en ventil.
    ang. tænding så er det en jo ældre sag som stadig køre med platinder.

• #4   18. maj 2012 1-0 til Alfons.He he he
    godt du fandt fejlen.

Kommentér på:
suzuki gs 425 går kun på en cylinder

Annonce