{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

Gsxr 750 1997 {{forumTopicSubject}}

Hej MG.

Ja, jeg har så erhvervet mig en dejlig gsxr 750 fra 1997, har dog ikke lige fået oprettet den endnu, men det kommer snarest ;). Mit problem er, når jeg sætter nøglen i og drejer til tænding lyser alle lamperne i kontrol selvf, incl benzin lampen. MEN , i går kørte jeg tør, og der var ingen advarsel fra benzin lampen. er det korrekt forstået den skulle blinke først? og derefter med mindre benz tilbage så holde konstant lys og derefter så rende tør? fordi jeg fik ingen advarsel what so ever :/.. Og er det nemt at lave sådan en benzin måler??

Endvidere kørte jeg så hen og tankede helt op (på støttefod) og nulstillede triptælleren. Nu har jeg så købt en 5 liters dunk jeg kører rundt med i en ryksæk for at kunne se hvor langt den evt kunne køre på en fuld tank. da jeg kørte tør, kom en kammi med 5 liter benz, og jeg kunne så tanke 13,94 liter på efter (1km længere henne af vejen) så er det vel 18 l der kan være på?

Jeg fik afvide af sælger at den gik ca 14 km literen ved blandet kørelse. (det skal siges der er skiftet dyser i den, så den får rigeligt at leve af)

Håber i kan hjælpe lidt med ovenstående :). (skal nok få oprettet Mc hurtigst muligt til evt billede afgørelse af model.)

Mvh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gsxr 750 1997
Kommentér på:
Gsxr 750 1997

Annonce