991 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Honda CB 400n problem Honda CB 400n problem

Hej. Nå nu var jeg ude og kører en dejlig stille tur, og hva sker der?.... Udstøgnings rørene bliver pludselig rødglødende og cyklen går ud.....for dog liv i den igen men kun pga jeg gav den fuld chokker og ellers bare trillede i 1 gear hele vejen hjem.

Hva fanden er der lige sket? Havde skiftet olie og filter og stillet ventiler osv osv osv ...... Så det kan da næppe være dårlig vedligeholdelse.
Er der en der evt har en billig motor liggende til sådan en, for jeg er for glad for den til bare at la den stå.

Har også set nogen der hedder " Honda CB 450" det er også en to cylinderet. Ville sådan en passe på min gamle?

Håber på svar. Og fortsat go sommer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda CB 400n problem
  • #1   28. mar 2012 Du skal chekke ventiler igen , måske sender den halv forbrændt bensin ud i unstødningen , har du styr på tændings tidspunktet ?

• #2   28. mar 2012 Er potten "faldet sammen" og stopper udstødningen i at komme ud? Er tændrør pæne, og har du pillet ved noget på motoren siden sidst den kørte ok

• Essob
    Essob Tilmeldt:
    maj 2010

Emner: 6 Svar: 188
    #3   28. mar 2012 Det tyder på for mager blanding. Måske delvis stoppet bensinhane/filter.

• #4   28. mar 2012 ny motor er måske lige drastisk nok endnu.. jeg ville også se på blandingen. og gå alle fødeslange osv igennem. så få stillet kaburider..

men ja 450 motoren fra den der hedder cb 450s /cmx 450 rebel / cb 450 sc . .de passer , desuden passer cm 400 motoren også (5 gear)

• #5   28. mar 2012 tusind tak for svarene indtil nu. jeg vil prøve at se om jeg kan rede den, men.... da den endelig gik igang igen lød det til at den kun kørte på en cyl, og den ville på igen måde tage gas andet end den smule chokkeren gav den. så ku jeg liste afsted i 1 gear en lille kilomet og så stoppede det hele igen, og det gentog sig 3- 4 gange inden den var hjemme. skulle jo nok ha stoppet helt første gang, men havde en vigtig aftale jeg skulle nå......dumt af mig... men nu vil jeg kigge på den i aften.

Kommentér på:
Honda CB 400n problem

Annonce