{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på 10000km service til R6?
  • #1   23. mar 2012 Værkstederne smiley

• #3   23. mar 2012 hedder det ikke service ved 1000 km 6000 km 12000km osv for hver 6000 ? mener sådan et service ligger på ca 2000-2500 kr på et værksted incl alt

• #4   23. mar 2012 Hans Henrik - skulle jo ggerne stadig holde grantien på cyklen så derfor laver jeg det ikke selv smiley

Thamos Ninja H - Ja pris på et autoriseret yamaha værksted

• #5   23. mar 2012 Firat U - fik bare afvide ved yamaha at det er for hver 10000 km den skal havde service. men ja fik lavet ved 1000km og for altid lavet et årligt service med olie skift og hvad der hører til.

• #6   23. mar 2012 man skal også helst skifte olie og filter hvert år selvom man kun kører et par 1000 km , men 10000 imellem hvert skift vil jeg mene er synd for den men det er jo op til en selv ,hvis yamaha siger det er det nok rigtigt . der står også i min bog til bilen at jeg skal skifte hvert 30000km men det vil jeg sku ikke byde bilen . selvom vw skriver det selv . man kredser vel om sit køretøj hehe

• #7   23. mar 2012 Firat U : Bil olie er også bedre end Mc olie, og en bil har en type olie til hver ting.
    Ved din Japaner Mc er der både kobling og gearkasser samt motor der bruger samme olie og dermed er der også mulighed for at din motor kan blive mere slidt ved det hvis man ikke skifter mere end ved en bil. Da bla. kobling sviner.
    Og den olie man bruger ved en Japaner Mc er ikke den optimale til alle dele, da en gearolie til en gearkasse er tykkere end normal motorolie.
    Men der er fordele og ulemper ved alt. Og skifter man tit er det sku ikke et problem.

Kommentér på:
Pris på 10000km service til R6?

Annonce