1.446 visninger
|
Oprettet:
Ren nysgerighed?? {{forumTopicSubject}}
Efter om nogen kan fortaelle mig , om der er regler for hvordan man maa lave en affjedret mc om til stivstellet eller om det bare er ulovligt??
feb 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 280
Hvorfor fatter jeg ikke, hvorfor de gør det?????
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 13 MC-er: 9 Emner: 40 Svar: 1.062
nu har jeg haft en stivstellet(Lovlig) mc og har intet oenske om en igen, men var nysgerig, egentlig ogsaa efter at hoere hvorfor folk goer det for bade komforten og koereegenskaberne forringes kraftigt
sep 2008
Følger: 78 Følgere: 608 MC-er: 26 Emner: 381 Svar: 5.540
or so i´ve heard....
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
Lige i dette tilfælde med de to negativer kan jeg så informere dig om at det aldrig ville give en positiv. Det kan du jo give videre til din "kilde".
Skulle han få behov for et bevis så siger du også bare til.
Min far har parkinson og har haft det i over 15 år ,og jeg kan love dig for at der intet positivt er eller kan blive i forbindelse med den sygdom .
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 7 Emner: 39 Svar: 373
Der nok ingen grund til at kommentere. Bevares
Der ryger da køreegenskaber, but so what!
Det handler lidt om stil-image-religion.
- jeg ved at man kan få stive bagstel til flere cykler
Bla. Sportster og triumph med tuf.
Men hvis du overvejer at skære i stellet eller
Modificere støddæmpere til noget fast, så
Glem det. Det er en konstruktiv ændring. Men
Hvad vil du lave om ( model )?
mar 2011
Havde ikke taenkt at lave noget om men , var nysgerig om det at lave en mc om til stivstel feks. kunne goere at mc en mister sin identitet?
mar 2011
Vil da mene selvom der kan koebes faerdige stive bagender til diverse mc-er maa det vaere at betragte som en konstruktiv aendring
mar 2007
Godkendelse.
mar 2007
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 961
Men Rene henførte bare opmærksomheden på at i teorien, giver to svingninger i modfase negativ interferens. Og dermed ingen svingning, da de ophæver hinanden.
Trist at du blev fornærmet og tog det personligt. Det tror jeg nemlig ikke var Rene´s mening
mar 2011
Super komentar:-))
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
Det er et voldsomt sjovt system vi har os der.
På mange hd'er er der jo kun 1 skivebremse foran, sætter man 2 på kræver det en ny vurdering og et girokort. Hvis man så bygger tilbage igen så burde man jo teoretisk få penge tilbage. Men nej sådan hænger tingene ikke sammen, så skal man fremskaffe et utal af dokumenter som beviser at type godkendelsen er ok med 1 skive, og så lige et nyt Giro kort, for hvad, ja fordi du har bygget den om siger den sure mand hos skat.........
dec 2005
Nu ved jeg ikke hvordan du konkludere at jeg tog det personligt og blev fornærmet. Har du en uddannelse inden for et særligt område evt ?.
Ikke at det rager dig MEN.
Jeg kan oplyse dig om at René og mig kender hinanden så udemærket. Faktisk går vi i mit værksted og roder med hans mc for tiden, så mon ikke René og jeg har en lidt større forståelse for hvad vi hver især skriver til hinanden end DU har. Det er jeg RET sikker på .
Du bør måske fremover tænke bare LIDT længere ,fremfor bare at drage din egen konklusion af tingene. Evt blande dig HELT udenom.
apr 2006
Dette forum er offentligt tilgængeligt, og derfor tillader jeg mig at kommenterer de tråde jeg har lyst til. Det kan du så have din mening om. Fair nok.
Men du lyder stadig pisse fornærmet
mar 2007
dec 2005
"Altså kunne jeg på ingen måde vide hvad du nu har skrevet"
Netop. Og derfor MÅTTE du konkludere det værst tænkelige ik.
Nej er stadig ikke fornærmet. Fornærmet er noget piger og bøsser bliver.
Er DU fornærmet ?.
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 85 Svar: 849
apr 2006
Men som Henrik C skriver, så "lyder" dine indlæg negative, i kraft af din brug af store bogstaver, og din generelle skriftlige opstilling.
Så enten er du sur/fornærmet og vil ikke indrømme det. Eller også formår du ikke at skrive i en neutral tone. Brug af fx. smilys kan hjælpe med at præge ens indlæg i positiv eller negativ retning. Som du kan se jeg har gjort, i mine tidligere indlæg.
Hold dig munter
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
Ren nysgerighed??