1.307 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Yamaha 250 motorproblem. Yamaha 250 motorproblem.

Hej alle.
Jeg står med et problem med en Yamaha xv 250, som simpelthen ikke vil som jeg vil. Den kan godt starte, meget nemt faktisk men KUN med fuld choker. Også når den bliver helt vildt varm kan chokeren ikke engang slåes fra. Den står i tomgang med ca 4-5000 omd, og dette kan ikke indstilles eller laves om på. Hvorfor ved jeg ikke? Det er et af problemerne. Samtidig hvis man kører på den, kan den ikke tage gas. Den hakker helt vild så man er ved at vælte bagover. Hvis man i tomgang giver gas, slipper og hurtigt giver gas igen og holder gassen inde sænkes omdrejningerne indtil den går ud. Lynhurtigt.
Karburator er renset og der er ny benzin på.
Den har stået et år indpakket i en lade, så den har stået noget koldt, men sidste år kørte den upåklageligt!

Hvad skal jeg gøre?
Mvh Mikkel.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha 250 motorproblem.
  • #1   20. okt 2011 for mig lyder set som symptomer på at den får falsk luft et sted fra, måske gummimenbranerne er revnet, eller der er en gummidyt der er faldet af.

• #2   21. okt 2011 Kan det gå til ved at den står stille i et år? smiley
    mvh.

• #3   21. okt 2011 Det lyder meget som noget gummi der er mørnet, det kan sagtens have været kommet lige så stille, og så nu er mørnet helt igennem.

Havde det samme med en CX'er jeg havde, der kørte den fint, så en dag kunne den slet ingen ting, der var indsugnings gummierne mørnet helt igennem natten over. (vidste godt de var slidte i forvejen)

• #4   21. okt 2011 eller hvis du har haft karburatorene af og de ikke er kommer ordenligt på igen. så de slutter helt tæt.

Kommentér på:
Yamaha 250 motorproblem.

Annonce