{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motard hjul . ønskes .
  • #1   16. okt 2011 Hvorfor er nok det spørgsmål der presser sig på mest hos mig.

Jeg har pøvet en XT600 som din med motardhjul.
    Det gav ingen mening i min verden.

Skal du køre den som motard er den for tung og effektsvag.
    Nyd du hellere det du har købt, nemlig en fed pendler/allroundmaskine der med nogle semidæk kan køres til fodhvilerne...
    Lad være med at gøre den til noget den ikke er...
    Så hellere sælg og køb en anden..

Det var bare mine 25øre..,.

• #3   16. okt 2011 ´tak for jeres svar , jeg er på ingen måde afhængig af min mc til andet end leg .
    jep jeg vil beholde de originale hjul også , og hurtigt kunne skifte rundt .
    ved godt det ikke bliver en racer , men hvis den kan være lidt smart om sommeren foran grillen smiley og køre lidt sving er det rigtig fint til mig .
    jeg fik idag hjælp til at byde på ebay men fik desværre ikke det sæt hjul ,!
    så prisen har også lidt at sige , og det skal gerne værre 17 tommer .

• #4   16. okt 2011 det med xt 660 var nok fint at lede efter . god oplysning tak

• #5   17. okt 2011 jeg har et extre sæt motard hjul til en xt 600

• #7   17. okt 2011 ups smiley

• Thomas S
    Thomas S Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 1
    #8   18. okt 2011 Hej michael....

Jeg har en yamaha tt 600, som jag havde tænkt mig at lave til en motard. Men pga. tidsmangel får jeg den nok ikke bygget den om:-(. Derfor har jeg fælge, upside down, bagsvinger, caliber og meget andet liggende, som måske kunne ha din interesse. Jeg har også lavet en kronrørsaksel som passer på upside down-en...

Kommentér på:
motard hjul . ønskes .

Annonce