{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

GSX-R 750 K-model Vs. TL1000R {{forumTopicSubject}}

Hey folkens...

Jeg står og skal havee skiftet motarden ud med noget der er til at køre lange ture på, og stadig ha mig en sjov/hurtig cykel...

Jeg har kigget på GSX-R 750 K & TL1000R...

Jeg er nok mest til 4cyl motor fordi jeg kender de bedst... har kun kørt begrænset v2...

Hvad mener i...?? Gerne for og imod begge cykler... Osse "fejl" ved begge 2...

Morten...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GSX-R 750 K-model Vs. TL1000R
  • #1   24. maj 2006 Du får mest touring med TL'eren og mest sport ved Gixxeren. TL'eren er tungere at danse med. Som Bike skriver i det nyeste nr. så får en sælger af en TL-R en slem overraskelse når han finder ud af hvordan en moderne MC styrer ;o)

/
    Jesper

• #3   24. maj 2006 V2 = Bundtræk, god lyd.

Ville ikke være i tvivl, V2 POVAAAAAAAAAAAAAA

• #4   24. maj 2006 En TL1000r har en mere hård kørestilling, man har mere vægt på armene.. Jeg har haft en gsxr 600 og har nu en tl1000r.. En gsxr750 er ligeså hurtig og lettere at kører og den styrer bedre hehe... Hvorfor jeg købte min TL1000R..... Tja var til stor bededagstræf på den, når der holder 4 racere og giver bundgas så folk står WOW og jeg vrider mit ører: Tordenvejr, du kan ikke hører andet en Den V2er larmer:) Den er mere grovkornet at kører på sammenlignet med en gsxr... Eneste jeg savner er lyden når jeg kører pong for en V2 siger broom ved 160 km ved 270 siger den brooom... utrolig svært at hører hvad rpms den er ved da den ikke skriger:)

• #5   25. maj 2006 nu vil jeg så lige smide en honda bemærkning ind, men har du overvejet en vtr 1000f firestorm, den kan lidt af det hele. de test der er lavet af den, roser den, dog er tanken på de tidlige modeller lidt for lille siger man.

V-2

• #6   25. maj 2006 Ingen tvivl om at det er en smagsag som
    Moolex#bon-bon land# X siger. Har selv valgt 750´eren da den er meget lettere og efter min smag kører lagt bedre. Det er rigtigt at tl´eren har noget bundtræk både pga. af v2´eren men også de mange kubik, men til gengæld tager 750´ eren flere rpm, er lettere og mere sportspræget.... Held og lykke med beslutnignen.

• #8   25. maj 2006 Jeg hælder mest til GSX-R´ern da jeg synes den er fedest og kender den da jeg har trillet lidt på en tidligere...

Men synes nu at TL´ern ser ganske fræk ud og har en sprød lyd...

Tror det bliver en Gixxer men skal helt klart prøve en TL´er inden jeg betemmer mig....

Morten...

Kommentér på:
GSX-R 750 K-model Vs. TL1000R

Annonce