900 visninger
|
Oprettet:
søger Dommi udstødning {{forumTopicSubject}}
hey..
Dominatoren er så småt ved at rådne sig igennem det 2. sæt udstødninger på 2 år
Mine forrør kan nok klare en sæson eller to mere, så primært er det selve potterne der mangler. Det gør ikke noget om det er 1-i-2 som originalen eller 1-i-1 så længe de passer til de originale forrør.
-Nogen som har noget liggende? - gerne rustfrit. Det er iøvrigt en model RD02 fra 1994
Jeg kan også se at man kan købe ny rustfri forrør til den her: http://supermoto-umbauten.de/109/Kr%C3%BCmmer.html
Har I links eller navne på andre firmaer der tilbyder forrør, potter eller komplette systemer til NX 650'eren så giv endelig lyd
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.579
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 260
jun 2008
jun 2008
Interessant med udstødningen fra en XR. Jeg har allerede overvejet om nogle stumper fra Xr'en kunne passe, da udvalget er lidt større til den, men er aldrig kommet så meget videre i den retning.
jun 2008
Det ser ikke ud til at XR 650L udstødningerne passer uden videre. Det ser ud til at forrøret samles til eet stort rør inden de samles med bagstykket på den model. Derfor kan det dog stadig være at en komplet sæt fra cyklen passer på Domi'en - det vides stadig ikke.. men delene spiller ihvertfald ikke sammen hvert for sig
.. jeg kigger videre..
søger Dommi udstødning