{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.420 visninger | Oprettet:

Lygte justering på SV650 {{forumTopicSubject}}

Hej MCG

Er der nogen der ved hvordan man justerer lygterne lidt ned på en sv 650.

Min kærestes sv'er har vi sænket lidt i bag. Men nu kører hun jo så med "Langt lys" hele tiden, så de skal lige lidt ned.
På min egen (zx9r) er der en lille "fingerskrue" til at gøre det med. Men det er der ikke på sv'eren. Hvordan gøres dette??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lygte justering på SV650
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.700
    #1   12. aug 2011 I skal jo sænke den lige meget foran og bagved - ellers er styregeometrien helt i skoven...

Jeg mener det er bagpå lygten med en 10mm top...

• #2   12. aug 2011 Det har vi også tænkt på, den der også blevet sænket en smule foran men slet ikke så meget som i bag. Konen syntes den er kanon i sving, så vi lader den blive der.

Jo, der er godt nok nogle 10 mm bolte bagpå. men en i hver side. Min er der kun en skrue til det. kan det passe? Der er godt nok lys i begge lygter på hendes, men burde der ikke kun være én justerings skrue??

• #3   12. aug 2011 Hvis det er det samme for V-Strom og SV650 fungerer det sådan.

Når du kigger ind på justeringsskruerne, sidder den til venstre lavere end den i højre side.Den i venstre er til højdejustering og selvfølgelig er den til højre til sideværs justering.

Kommentér på:
Lygte justering på SV650

Annonce