1.708 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

tam silvertail til savage tam silvertail til savage

Hejsa
Jeg har lige fået sat en ny silvertail-udstødning på min suzuki savage, og jo det har da givet lidt mere lyd end den originale potte - men jeg synes nu alligevel at mange af de andre savager jeg har hørt med denne type udstødning har givet mere lyd af sig. Sidder der evt en db-killer i sådan en silvertail man kan tage ud? eller er der andre udskiftelige dele som gør at den evt ville kunne "buldre" lidt mere?

Vh den uvidende smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tam silvertail til savage
  • #1   10. jun 2011 skift til en Raask dragpipe, sååå før du sgu lyd nok. Kan bestilles billigt hvis du kender en som bor i sverige.

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

Emner: 50 Svar: 236
    #2   10. jun 2011 jeg ved at nogle af silvertail udstødningerne har to forskellige endestykker, et med dæmpning og et uden, men så burde der vel følge et ekstra med til den? ellers skal man måske købe det løst

• #3   10. jun 2011 hmm ja jeg blev frarådet de der raask udstødninger da de sku ha en meget metallisk "støjende" lyd.

Jeg synes at have hørt noget om at man kan få en racer-indsats til silvertail udstødningerne - nogen der ved om det giver mere lyd? og om det er til at sætte på en normal silvertail?

• #4   10. jun 2011 - og vil det ændre lyden hvis man f.eks sætter fishtail endestykke på?

• #5   11. jun 2011 Rene: Jeg havde selv Raask på min savage og jeg kan slet ikke genkende deres beskrivelse som støjende, tag en tur på youtube.com der er mange som har lagt deres savage på med raask udstødning, så har du chancen for at høre den. Ellers så har jeg et lille video klip.

• #6   11. jun 2011 Problemet er bare:
    At ved en Drag pips som Raask potter, de midster du en del effekt i bund & mellemområdet. Der hvor en V2, big P-twin motor, og en big singel arbejder og hvor man normal befinder sig i omd.
    Så du får en masse lyd/larm - og dermed tro folk man få HK & NM. Og der er TIT det modsatte.
    Åben dem op du har og sæt 2-3 nummer større dyse i og giv en lidt på nålen.
    Og prøv lige at køre en fælles tur med en fyr med de potter på foran dig. Så er du klar til at sparke ham når i kommer frem.

• #7   11. jun 2011 Jesper: var du nødt til at omdysse karburatoren på din savage med raask udstødningen, eller kunne du bare smække den på og køre?

• #8   11. jun 2011 Fenris: Mener du jeg skal åbne min silvertail op?? og så justere på karburatoren? eller er det mig der misforstår....

Kommentér på:
tam silvertail til savage

Annonce