{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.378 visninger | Oprettet:

Springer sikring Honda CB 550 F {{forumTopicSubject}}

Min Honda CB 550 fra 77 springer hovedsikringen, jeg har prøvet at fejlsøge uden held. Jeg troede det var ensretteren som havde brændt en diode, men den er fin. Jeg var egentlig på vej til syn, men pludselig gik maskinen ud. Jeg kan måle stel forbindelse på den ene side af sikringsboksen som går op til tændingslåsen, har prøvet at spore fejlen men uden held. Jeg måler kun stel når der er tænding på maskinen. Har haft hele ledningsnettet sprættet op for at finde eventuelle knækkede ledninger, men er efterhånden løbet tør for ideer. Har i nogle? Hvis der er en venlig sjæl der ude som har lyst til at komme og give mig nogle ideer, så står maskinen i Vedbæk.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Springer sikring Honda CB 550 F
  • #1   7. jun 2011 Selve sikringsholderen er en svaghed på CB modellerne , mærk lige om ikke den bliver varm , hvis da ikke sikringen popper med det samme

• #2   7. jun 2011 Det er jeg klar over og den er skiftet til en sikringsboks fra biltema med autosikringer.

• #3   7. jun 2011 Hej.
    Originalt var ledningerne til styrkontakterne ført igennem styret, men ofte er der skiftet til et u-originalt styr uden huller til ledninger. Folk har så skåret i det nederste overfald til styrkontakten for at give plads til ledningerne, men ofte er ledningerne alligevel gnavet her. Åbn lygtehuset og afmonter multistikkenne til h +v styrkontakt og så måler du igen. Held og lykke
    Poul

• #4   7. jun 2011 Tak for tippet Poul!

Kommentér på:
Springer sikring Honda CB 550 F

Annonce