1.759 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Aprilia RSV 1000 hopper ud af 6.gear - HJÆÆÆÆLP !! Aprilia RSV 1000 hopper ud af 6.gear - HJÆÆÆÆLP !!

Håber der er en som er klog på dette problem !! Købte en Aprilia RSV 1000 RR årg. 2004 for 3 uger siden med 7000km på klokken - er vildt glad for dens køreegenskaber MEEEEN. Det er sket et par gange for mig at den hopper ud af 6 .gear og pludselig ikke er i indgreb længere - ikke så behageligt og jeg er jo pludselig lidt mellemfornøjet,,,, har jeg købt katten i sækken eller er der bare tale om en bagatel. Jeg har haft 4 andre mc og dette er aldrig prøvet før. Nogen forslag ...... hvad koster dette ???? God sommer til alle mc - folk ;-))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilia RSV 1000 hopper ud af 6.gear - HJÆÆÆÆLP !!
  • #1   31. maj 2011 Du har bare købt en Aprilia - så SKAL du ha´ problemer.
    ;O(

Forhåbentlig også en god sommer til dig.
    ;O)

• #2   31. maj 2011 er den købt privat eller ved forhandler?

håber forhandler...

• #3   1. jun 2011 Du skal nok have åbnet op ind til gearkassen, måske er det et tandhjul der skal skiftes, eller en skifter arm

• #5   1. jun 2011 Det er ikke bare et falskt frigear du rammer i? Altså så gearet ikke er i 100% indgreb når det er sket?

• #6   1. jun 2011 Prøv Apriliaforum.com

• #7   1. jun 2011 Modellen er er IKKE Med Rotax motor, det var kun til og med årgang 2003 modellerne af Mille, Futura samt Tuono.

Som foreslået opret emnet på apriliaforum.com, hjælper gerne med det engelske hvis ikke du selv har helt styr på det.

Selv kunne jeg godt supplere James's bemærkning, han har lagt øre til MASSER af aprilia problemer, selv har jeg også mærket problemerne på min egen krop. Min gamle Tuono blev 14 måneder gammel inden den kørte som den skulle .. En lang og sej kamp med værksted og importør !! ØV ja ! Man må nu håbe at der er kommet styr på importør situationen for det har sgu godtnok været rigtigt skidt.

Du kan også oprette emnet i aprilia-club.dk 's forum, klubben er sådan set død og begravet men forum er stadigt aktivt. Der er også aprilia-club.dk på face book.

• #8   1. jun 2011 RSV årgang 2004 og 2005 er da også med Rotax motor...

• #9   1. jun 2011 Søren de er med en licens produceret motor, ikke en Rotax motor selvom de har en finger med i spillet - men er også sagen uvedkommende ..

• #10   1. jun 2011 Undskyld Søren og Hjorth. Der var ikke hensigten, selv om det ser sådan ud, når jeg læser teksten igen.

Men det var faktisk Jan´s erfaringer (+andres historier gennem årene), der poppede op, da jeg så overskriften.

Jeg havde selv en Kawa ZZR 1100 for år siden, der havde samme problem og der hele endte op i en værre gang lort med nye tandhjul til 2-3-og 4 gear. Så der var det Kawasaki der stod for tur.

.....jeg er sød nu !!

;O)

Kommentér på:
Aprilia RSV 1000 hopper ud af 6.gear - HJÆÆÆÆLP !!

Annonce