{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.257 visninger | Oprettet:

Hvordan skal ledningerne sidde? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har et problem med min Bmw r 80 rt.
Den gider ikke starte og der er slet ikke lys i instrumenteringen, har selvfølgelig ladt accu'en, men denne bliver afladt, højst sandsynligt pga. kåbeudstyret (som indbefatter: radio med højtalere, varme i håndtagene og ventilation)
Da jeg så havde accu'en af for at lade den, fik jeg overhovedet ikke tjekket hvilke ledninger der skal sidde hvor, nogle af dem er lige til, da de slet ikke kan nå hen på den forkerte pol, mens andre kunne være begge steder.
PLEASE hjælp hvis du har kendskab til metoder hvorpå jeg kunne hitte ud af hvor ledningerne skal sidde(tænker at man måske kunne måle på diverse ledninger og se om der var modstand i osv.?)

LINK: http://motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=16228

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan skal ledningerne sidde?
  • #1   18. maj 2011 umiddelbart ser det ud som om du har vendt batteriet forkert således du har smidt stel (den store sorte ledning nederst i billedet) på den positive pol.

• #3   18. maj 2011 der er bare nogle mennesker der ikke selv skal skrue i deres motorcykler, og der er jeg ked af at sige der er du en af dem efter som du ikke engang kan tilslutte et batteri korrekt.

hvis du er heldig har den ikke brændt noget af ved at du har vendt polerne forkert...

• #4   18. maj 2011 herre jemini, jeg forslår du fremover lader sagkyndige tage sig af din motorcykel.

• #6   18. maj 2011 Kære folkens, tak for svarene men ingen grund til at være spydig.
    Min fejl at jeg ikke fik minus-ledningen med på billedet: Både + og - er sorte. Og har lige tjekket om det nye batteri har omvendte poler ifht. det gamle batteri, hvilket ikke er tilfældet. Men tak for dén med at sikringsboksen skal sidde på +. Vil gå ud og "lege" lidt med mit multimeter.

Kommentér på:
Hvordan skal ledningerne sidde?

Annonce