{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.660 visninger | Oprettet:

justering af karburatore . {{forumTopicSubject}}

Hej

mine karburatorer er blevet skiftet ud på min Fzr 1000 1987 , da de var slidt op de gl , der er kommet et par
Mikuni 40mm cv karburatorer på fra en gsxr 1100

de sad på min kammerats gsxr 750/1100 1992
som motoren død på på,
de har kun kørt 1500km efter renovering og indekøring
hos ryberg,

de passet næsten dirkte op min Fzr og
fik den startet nemt dog uden chooker
og gik en god jævn tomgang og de problemer min mc havde med de gl karbs var væk
tjekket med thermo pistolen at den gik ens på alle 4 cyl
de gjorde de og så trillet jeg en tur , alt gik fint indtil jeg lukket helt og vi nået 5000rpm så døde den bare slipper gassen og den kommer igen prøver et par gange , ok hovededyserner er for lille kom jeg frem til ,

tilbage på værkstedet fandt jeg ud der sad 100 og 107 dyser i dem , nå min egen 152´er røg i og jeg tjekket svømmerhøjden til 15mm kun en måtte justeres ,
endnu en prøve tur skulle vise at nu trækker den som den bør og i hele skalaen samt en god tomgang .

men den er røv træls at starte når den er varm , den drukner sig sig selv og skal have gas og køres på starteren for at komme i gang med en sky af brædstof ud af udstødningen

yderlig når den er helt kold efter dages stille stand så starter den nemt , men jeg må ikke bruge chookeren så drukner den slipper jeg chookeren så starter den med lidt gas og går en fin tomgang med det samme

hvordan juster jeg mig ud af dette og prøvet blandingsskruerne , som er justeret med thermo gun først og anden gang prøvet jeg at skrue dem ind indtil motoreren halter og så ud igen indtil den går bedst igen , men den er stadig træls at starte kold og varm

det skal siges den ikke havde disse problemer med de gl karbs

yderlige kom jeg frem til den måtte en tur ud forbi Harrys i Randers med de er lukket nu what to do ???

Mvh Casper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  justering af karburatore .
Kommentér på:
justering af karburatore .

Annonce