{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  service ? lave selv ? eller?
  • #2   29. apr 2011 sidder alle dine fingre på endnu ?
    hvis ja gør det selv
    har du ti tommelfingre ?
    få en forhandler til det
    har du en service manual, hvori der står hvad og hvornår det skal skiftes?
    gør det selv.
    er du rig og ikke har tid til at gøre det selv?
    få en anden til det
    synes du det er hyggeligt at gå og gøre det selv
    gør det selv smiley

det afhænger lidt af hvad man er til, men forhandlernes timepris svinger meget, har ringet til dem der er i omegenen af randers, og den billigste skal have 420 i timen mens den dyreste 650

• #4   29. apr 2011 Jeg skifter olie og filtre to gange om året .. Når der skal indstilles ventiler får jeg mekanikerne til det ..

• #6   30. apr 2011 Har du gjort det før så kan jeg ikk se nogen grund til at du ikk gør det igen, det er desuden pisse hyggeligt at skrue sine maskiner

• #7   30. apr 2011 Nu skriver du "sådan en som min", men det er jo lidt svært at vide hvilken en' af de 5 - 6 stykker du har under din profil du mener,, men som udgangspunkt kan man da lige så godt gøre det selv i hvertfald når garantien er udløbet... Så er den ikke ny så gør det selv du kan og få mekaiker eller en der kan til at lave det du ikke kan eller gider kaste dig ud i selv.
    Mange mener også der er penge i en fuldt udfyldt service bog og det er der måske også men man kan jo selv skrive i den...

• #8   30. apr 2011 Som Anders skriver, alt står i manualen. Hvilken olie, hvilket filter, hvor tit og hvornår. Kølervæske kører fint 5 år uden at skulle skiftes og bremsevæske anbefales skiftet hver andet år. Men for en MC ville jeg skifte hvert år ved sæsonbegyndelse da den står stille i vinterhalvåret og derfor kan være uheldig at suge vand. Ventiler, knastkæde med mere er en lidt større opgave og bør nok overlades til kyndige folk hvis man er den mindste smule i tvivl.

• #9   30. apr 2011 jeg tror jeg lavermine service selv nu , tak for input

Kommentér på:
service ? lave selv ? eller?

Annonce