{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Tager ikke gassen {{forumTopicSubject}}

Så er der gang i motoren med nye hoveddyser.

Hvad er de mest gængse årsager til at den ligesom dør ud når man giver gas?
Hvad skal man lede efter?

Den står fint og roligt i tomgang, men der er lidt utæthed ved indsugning mellem kab og top stykket. Det kan jeg høre når jeg tester med disel / benzinstart, så stiger omdrejningene lidt.

Der er tale om en Honda 900 Bol D'Ore

Mvh Per T

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tager ikke gassen
  • #1   18. apr 2011 Du skal allerførst sørge for, at den er tæt alle de rigtige steder. Det er vacuumkarbs, og de komme aldrig til at gå rigtgt uden veldefineret indsugningsmodstand.

Dernæst lyder det som om, den falder i omdr, når du drejer rullen, Hvis du drejer rullen hårdt, er der så ligesom en udsætter, inden den ellers løber op i omdrejninger - eller halter den afsted til den har nået et niveau, hvor den så kommer til at lyde mere regulær?

• #2   18. apr 2011 det er ikke noget med at den kommer for sent når man drejer rullen. Den dør næsten ud.

• #3   18. apr 2011 men så kommer den hurtigt op og kører normalt i en sort røgsky???

• #4   18. apr 2011 Hvis du giver den noget choker, bliver det så bedre eller værre?

• #5   18. apr 2011 Lige nu har jeg afmonteret kaboratorene igen. Så jeg kan ikke lige prøve det med choker.
    Nu går jeg efter at få den tæt, og tager den derfra.
    Man kan ikke lyfte nålene, da det er faste nåle.

• #6   18. apr 2011 Per T

Slå en hel masse fluer nu du har det hele af.

Pils stutserne af topstykket og give dem friske O-ringe eller et lag flydelde pakning under. Når de er nonterede,igen, så køre en finger med silicone hele vejen rundt om hver af dem -flere gange.

Kig på alle dine svømmerventiler og svømmerhøjder, pile alle dyser ud og blæs dem igennem, efterse dine vacuummembraner og pak dem ordentligt, rens dine cut-off ventiler og eftersen deres membraner godt og endelig - sørg for guds skyld for, at dine chokerkablerer skruet i bund og af alle spjælde et rene og velfungerende. Vær sikker på at alle dele bevæger sig rigtigt.

Derefter på igen, juster, synkroniser - mon så ikke skidtet spiller?

Kommentér på:
Tager ikke gassen

Annonce