976 visninger
|
Oprettet:
Tager ikke gassen {{forumTopicSubject}}
Så er der gang i motoren med nye hoveddyser.
Hvad er de mest gængse årsager til at den ligesom dør ud når man giver gas?
Hvad skal man lede efter?
Den står fint og roligt i tomgang, men der er lidt utæthed ved indsugning mellem kab og top stykket. Det kan jeg høre når jeg tester med disel / benzinstart, så stiger omdrejningene lidt.
Der er tale om en Honda 900 Bol D'Ore
Mvh Per T
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Dernæst lyder det som om, den falder i omdr, når du drejer rullen, Hvis du drejer rullen hårdt, er der så ligesom en udsætter, inden den ellers løber op i omdrejninger - eller halter den afsted til den har nået et niveau, hvor den så kommer til at lyde mere regulær?
mar 2007
Følger: 71 Følgere: 59 MC-er: 13 Emner: 202 Svar: 808
aug 2005
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 73 Svar: 1.152
mar 2007
Følger: 71 Følgere: 59 MC-er: 13 Emner: 202 Svar: 808
Nu går jeg efter at få den tæt, og tager den derfra.
Man kan ikke lyfte nålene, da det er faste nåle.
aug 2005
Slå en hel masse fluer nu du har det hele af.
Pils stutserne af topstykket og give dem friske O-ringe eller et lag flydelde pakning under. Når de er nonterede,igen, så køre en finger med silicone hele vejen rundt om hver af dem -flere gange.
Kig på alle dine svømmerventiler og svømmerhøjder, pile alle dyser ud og blæs dem igennem, efterse dine vacuummembraner og pak dem ordentligt, rens dine cut-off ventiler og eftersen deres membraner godt og endelig - sørg for guds skyld for, at dine chokerkablerer skruet i bund og af alle spjælde et rene og velfungerende. Vær sikker på at alle dele bevæger sig rigtigt.
Derefter på igen, juster, synkroniser - mon så ikke skidtet spiller?
Tager ikke gassen