GSXR 1100w - tændingsproblem? GSXR 1100w - tændingsproblem?
Hej Alle
Jeg købte sidste år en gsxr 1100w årgang '94 og havde allerede i sidste sæson et problem med at den kørte ujævnt. Jeg fik renset og stillet karburatorer, skiftet tændrør og renset luftfilter. Det var sidst på sæsonen, så jeg fik ikke kørt så meget efterfølgende og bemærkede ikke noget nævneværdigt. Da jeg så brugte den for første gang i år, var problemet tilbage og da jeg skulle hjem fra arbejde idag ville den slet ikke slå igang igen, så jeg måtte efterlade den efter at have drænet batteriet i forsøget på at starte den.
Så det er ikke karburatorerne, tændrørene eller lufttilførslen, kan det være tændingsproblemer? (det er meget lidt den mister i motorkraft, men nok til at man lige mærker det og kun i max 2-3 sek.)
Jeg håber der er nogen der kan hjælpe - På forhånd tak.
Thomas Olesen
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.456
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 147
Der er choker på den model, men jeg har prøvet at skubbe "stiften" helt ind manuelt på siden af motoren, så det ikke er kablet der "hænger" og derved ikke slår rigtig fra, men tak for input.
Mvh Thomas O
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.456
apr 2006
Følger: 5 Følgere: 25 MC-er: 3 Emner: 14 Svar: 108
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 147
Det er ikke umiddelbart vakum slangen, jeg tror det er tændingen der bøvler. Jeg har desværre ikke udstyr til at måle med selv, så nu må jeg leje en trailer og køre den på værksted. Det bliver nok ikke helt billig, der er mandags biler og nu også mc'er
Men tak for input - det er fedt at vi kan hjælpe hinanden herinde.
Mvh Thomas O
GSXR 1100w - tændingsproblem?