567 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

HJÆÆÆÆLP Alarm på R1 !!! HJÆÆÆÆLP Alarm på R1 !!!

Hej jeg sådan en alarm monteret på min R1 fra 98'.Den var monteret da jeg købte den,og har aldrig rigtig virket...-Indtil imorges jeg skulle ud og køre så hylede og skreg den og blinkede osv. Nu er problemet jeg ikke kan få lortet slået fra hver gang jeg sætter tænding på blinker blinklysene og startspærren er tilsyneladende aktiveret. Der er kun en nøgle til on/off. Er der mon nogen der kender sådan en alarm og ved hvordan man resetter den ??? Alle bud modtages med kyshånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆÆÆÆLP Alarm på R1 !!!
  • #1   10. apr 2011 flå den ud af cyklen smiley

klip ledningen.

eller noget helt tredje smiley

• #2   10. apr 2011 Blir også enden af det hvis ikke der kommer nogen forløsende indlæg...Men folk er jo nok ude i det gode vejr :-((((

• #3   10. apr 2011 Her er lige et billede af banditten. http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35425

• #4   10. apr 2011 alarmen må du jo kunne slå fra.. men den slå sikkert til igen, inden ca 10 sek.. med mindre du har tænding på.. for at man skulle kunne slå alarmen fra, så skal man sætte tænding på, og trykke på alarm knappen.. så kan man tage tænding af igen, men mcèn vil hvert 10 sek, sige et lille bip.. så kan man flytte rundt på mcèn uden at den går i alarm.. det er lavet sådan, at hvis man parkere slår alarmen til. egentlig super.. men hvis du nu f.eks. skal med færgen, så er det jo smart, at man kan stille den på "standby", for ellers kunne du jo rende ned til din mc hvert minut?? hvis ikke det her kan hjælpe, så må jeg være dig et svar skyldig:)

• #5   10. apr 2011 Tak for budet Steffen P...meeeen efter jeg har studeret lidt på nettet,er jeg kommet i tanke om at da jeg havde cyklen skilt ad her i vinters undrede jeg mig egentlig over at der var en antenne-ledning på alarmen da jeg ingen fjernbetjening har fået med cyklen !!!!! (den er købt hos svendborg mc,der solgte for en kunde)Jeg er bange for problemet ligger der...Så hvad dælen gør jeg nu,jeg vil helst ikke til at afmontere alarmen da den jo på sin vis er go at ha.Men kan man få en ny fjernbetjening på een eller anden måde,og hvis er det jo som så ,når enhver kan bestille en ny fjernbetjening ???

• #6   10. apr 2011 Det skal lige siges at jeg mistænker den for at ha haft en løs/dårlig forbindelse et sted,men i forbindelse med vinterklargøringen havde jeg alle stik skilt ad og renset og givet pronto... så nu er der tilsyneladende forbindelse igen...FEDT NOK

Kommentér på:
HJÆÆÆÆLP Alarm på R1 !!!

Annonce