{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Rørstel til sæderyg..kan du bøje/valse {{forumTopicSubject}}

Hej MCG...

Jeg skal have lavet et rørstel til en sæderyg til en sidevogn jeg har købt.

rørstellet skal hvis muligt laves i 10mm rør og er ellers en "firkant med runde 90 graders hjørner på 30 centimeter i bredde og total 45,5 centimeter i højden...
Den lokale smed kunne ikke hjælpe med noget...
har en tegning af facon - men kender du en som kan hjælpe med at bukke eller svejse sådan et lille stel sammen... så skriv gerne eller send privat besked for nærmere... alt har interesse, da jeg sidder lidt fast i det
mvh
Martin P

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rørstel til sæderyg..kan du bøje/valse
  • #1   5. apr 2011 det lyder da mærkeligt at smeden ikke kan hjælpe ! det er da så nemt at man kan sætte en abe til det smiley skal det males efterfølgende ?

• #2   5. apr 2011 Ja det skal males efterfølgende og så bliver det nærmest gemt bag en metalplade hvor der er monteret skum og læder...man kommer kun til at kunne se den yderste kant hele vejen rundt...

Vores lokale smed i området er snart pensionsmoden og ikke til det "nye" og den anden smed syntes opgaven var for lillle at udfører i forhold til prisen

• #3   5. apr 2011 jeg synes du skal gå til en vvs mand og spørge ham ad , et alm 3/8 rør er 12-14 mm kunne det gå ? det er jo nemt at bukke og derefter gi en svejsning. "nyt" ? det er basisviden smiley har du adgang til ilt og gas ? så kan du nærmest gøre det selv.

Kommentér på:
Rørstel til sæderyg..kan du bøje/valse

Annonce