{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.445 visninger | Oprettet:

Glasfibertank, tanksealer og BioBenzin {{forumTopicSubject}}

Hey alle,

Til min store gru har jeg måtte konstatere at rygterne omkring andringerne i benzin og de dertil ødelæggende resultater på en glasfibertank holder stik. Jeg fyldte sidste år 2komponent tanksealer (klar) i min glasfirbertank, idet der jo var tale om at ændringerne i benzinen kunne ødelægge både glasfiber og lak. Desværre har benzinen også taget min tanksealer som nu er blevet til en klistret masse og lakken er ødelagt indenfra.

På min gamle norton har jeg brugt den røde tanksealer også benyttet på fly, men fordi denne glasfibertank er delvis "klar" så man kan se benzinstanden, er jeg mest interesseret i at finde en tanksealer der ligeledes er klar.

Så mit spørgsmål er følgende: Kender nogen af Jer til en tanksealer der er stærk nok til at modstå G1 og G2 BioBenzin? Og hvis Ja, hvor kan den så købes?

/Martin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glasfibertank, tanksealer og BioBenzin
  • #1   21. mar 2011 Der er ingen forskel på G1 og G2 Bioethanol. G2 er bare ikke fremstillet af fødevare som korn, sukkerrør el.lign.
    Ud over det undre det mig at ethanolen kan opløse din sealer. Er det ikke en sealer der er fortynder opløst?

• #2   21. mar 2011 Nej ok - så er den del jo intet problem.

Jeg fatter det simpelthen heller ikke, det burde jo netop kunne holde, når det er 2-komponent?! Men sealen er helt klistret og med en skruetrækker kan jeg skubbe rundt med det nede i tanken. Det stod endda 14 dage og hærdede, efter at det blev hældt på..

• #3   21. mar 2011 Du kan jo købe grøn benzin (!) de fleste steder der forhandler maskiner der ikke har det godt med Biobenzin heller (Græsslåmaskiner, motorsave o.lign.). Men så bliver du ikke rigere da det koster boxen!!

Kommentér på:
Glasfibertank, tanksealer og BioBenzin

Annonce