413 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til kædekit.. nær langå..! {{forumTopicSubject}}
Hej..
Jeg er helt blank får det kommer til at man skal skilde en motorcykel ad den så kunne godt bruge noget hjælp til at sætte et nyt kædekit på..
Jonas..
jul 2005
Følger: 43 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 90 Svar: 1.148
Spænd mc'en op og af med baghjul. og af med bagtandhjul. på med nyt.
Ved fortandhjulet sidder der nok en låse ring du skal have af uden at ødelægge den. og på med det nye tandhjul. på med kæde og mål af hvor du skal "klippe" den til henne..
Da jeg skulle samle ledene brugte jeg en rør-tang, tror jeg den hedder, og da den skulle helt ind over satte jeg en lille skruetrækker ind mellem ledet og tangen.
Held og lykke
jul 2005
Følger: 43 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 90 Svar: 1.148
Spænd mc'en op og af med baghjul. og af med bagtandhjul. på med nyt.
Ved fortandhjulet sidder der nok en låse ring du skal have af uden at ødelægge den. og på med det nye tandhjul. på med kæde og mål af hvor du skal "klippe" den til henne..
Da jeg skulle samle ledene brugte jeg en rør-tang, tror jeg den hedder, og da den skulle helt ind over satte jeg en lille skruetrækker ind mellem ledet og tangen.
Held og lykke
dec 2003
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 3 Emner: 43 Svar: 464
okt 2004
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 199
Hvis kæden skal nittes, vil jeg ALTID kører til en forhandler og få kæden ordnet, da det er PISSE vigtigt at den ikke springer op under kørsel. Hvis den gør det, risikerer du at kæde slår et hul i motorblokken og så bliver det MEGET dyrt. Det er vigtigt at kæden bliver lavet ordentligt!
www.theducklings.dk
maj 2005
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 9 Emner: 174 Svar: 918
Hjælp til kædekit.. nær langå..!