{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til kædekit.. nær langå..!
  • #1   6. maj 2006 Jeg har lige sat mit på og jeg er også helt grøn..
    Spænd mc'en op og af med baghjul. og af med bagtandhjul. på med nyt.
    Ved fortandhjulet sidder der nok en låse ring du skal have af uden at ødelægge den. og på med det nye tandhjul. på med kæde og mål af hvor du skal "klippe" den til henne..
    Da jeg skulle samle ledene brugte jeg en rør-tang, tror jeg den hedder, og da den skulle helt ind over satte jeg en lille skruetrækker ind mellem ledet og tangen.
    Held og lykke smiley

• #2   6. maj 2006 Jeg har lige sat mit på og jeg er også helt grøn..
    Spænd mc'en op og af med baghjul. og af med bagtandhjul. på med nyt.
    Ved fortandhjulet sidder der nok en låse ring du skal have af uden at ødelægge den. og på med det nye tandhjul. på med kæde og mål af hvor du skal "klippe" den til henne..
    Da jeg skulle samle ledene brugte jeg en rør-tang, tror jeg den hedder, og da den skulle helt ind over satte jeg en lille skruetrækker ind mellem ledet og tangen.
    Held og lykke smiley

• #3   6. maj 2006 Hvis der er en møtrik ved fortandhjulet, så løsn den inden du tager kæden af. Sæt den i gear, og løsn den. Hvis din kæde samler er uden en clips, så hold en hammer bagved kæden, og bank nitterne flade med en anden hammer.

• #4   6. maj 2006 Ang. tandhjul kan man godt selv skifte dem, selvom man er helt grøn. Ang. kæden ville jeg passe lidt bedre på. Kæden skal såvidt muligt være med nitteled og ikke samleled. Det holder bedre.
    Hvis kæden skal nittes, vil jeg ALTID kører til en forhandler og få kæden ordnet, da det er PISSE vigtigt at den ikke springer op under kørsel. Hvis den gør det, risikerer du at kæde slår et hul i motorblokken og så bliver det MEGET dyrt. Det er vigtigt at kæden bliver lavet ordentligt!
    www.theducklings.dk

• #5   6. maj 2006 Stang mig fluks et par kasser tyskerøl og kør til Djursland

Kommentér på:
Hjælp til kædekit.. nær langå..!

Annonce