{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.167 visninger | Oprettet:

Hjælp vedr. RK nitteled og nitteværktø {{forumTopicSubject}}

Se lige mit galleri her...

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=15730

Har meget brug for hjælp.....
Og hvis der er en i Frederikshavn og omegn der har lyst til og hjælpe med evt. noget andet værktøj der kan nitte den kæde, så vil jeg blive glad....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp vedr. RK nitteled og nitteværktø
  • #1   28. feb 2011 det ser helt rigtig ud... tænk på det er ikke meget du skal deforme de nitter så er de ikke til at få ud gemmen hullet mere.... elllers tag en stor hammer som mod hold... og slå lidt på nitte kanten så du gør den mere bred... men som sagt, den ser her fra fin ud....

mvh

• #2   28. feb 2011 Synes det ser okay ud, det er selvfølge svært at bedømme ud fra billeder...

Der skal ikke ret meget til før pladen ikke kan smutte af... Jeg ville godt køre med det, hvis ikke billederne snyder...

/ Bülow...

• #3   28. feb 2011 Se RK's eks. på korrekt nitning.

(link fjernet)

• #4   28. feb 2011 Brian: er fra frhavn og kan da nok hjælpe hvis det er, har også noget værktøj til det, men det du har der virker nok lige så godt som mit smiley
    Og ser da ud til at den nitter tingene fint

• #5   28. feb 2011 Ja det kan jeg læse at folk skriver. Jeg kom bare i tvivl da jeg så hein gerighe havde et nittekit til forskellige kædetyper. Og da jeg ikke umiddelbart kunne se at det så ud som om den blev nittet ordenligt.

Men på Steen P's link kan jeg netop se hvor meget/lidt den egentligt skal nittes.

• #6   28. feb 2011 Ja det er ikke ret meget de skal nittes, men pas på du ikke nitter for meget, så bliver den stiv og det er ikke godt når vi snakker om en kæde smiley
    Da jeg først fik skiftet kæde fik jeg mc shoppen til at gøre det, men der var linket stivt da jeg fik den tilbage, så derefter har jeg selv ordnet det smiley

Kommentér på:
Hjælp vedr. RK nitteled og nitteværktø

Annonce