456 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Udstødning GT 380'er Udstødning GT 380'er

Jeg opdage at min vestre udstødning til den midterste cylinder mangler fløjten, da jeg var ved at montere den på selve cyklen. Dertil fandt jeg også ud af at alle de dele som sidder inde i udstødningsrøret, ikke sidder fast, men i stedet rasler rundt inde i selve røret.

Er der nogen der har en ide til hvordan jeg kan få dem sat på plads, delene kan jo ikke komme ud, på grund røret indsnævring i enden. Jeg har en fløjte som kan sættes i.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstødning GT 380'er
  • #1   10. feb 2011 Det er vist et normalt problem at plade halløjsaet inden i falder af. Både på 380'ere, men også på GT og T 250 - 350. (Sikkert også T500 og GT550?)

Min far og jeg har et par fiksede udstødninger liggende, og det lader til at man er nød til at skære siden af udstødningen op, og så svejse delene inden i udstødningsrøret fast igen. For til sidst at lukke siden af udstødningen igen.

Det er ikke os selv som har repereret dem, så kan ikke fortælle dig hvordan man specifikt gør. Men den lap som er svejst på siden af det fiksede par vi har, er ikke meget mere end 4*8 cm, så man skal vist bare lige vide hvor langt inde de indre dele skal sidde. Det kan man vel finde på en eller anden model-specifik hjemmeside?..

• #2   10. feb 2011 Havde en GT550 med samme problem. Fik det dog ikke fikset før jeg solgte den, men Lasse O´s forslag lyder rigtigt.

• #3   10. feb 2011 Prøv ar kontakte Mogens Jensen i Ry ( Classisk suzuki klub ) han har eller skaffer næsten alt mvh Johnny

Kommentér på:
Udstødning GT 380'er

Annonce