{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

Er jeg virkelig ude og skide? :( {{forumTopicSubject}}

Det jeg fortæller nu lyder nok meget ulogisk... fatter d i hvert fald ikke selv :S Jeg har købt et nyt batteri til min MC (sprilia RS 125) jeg sætter d som d gamle uden at lægge mærke til at polerne sidder omvendt i forhold til gamle batteri... det gir en gnist og jeg tænker der er sku noget glat... opdager så det med polerne og skynder mig at flytte ledningerne til de rigtige steder... får den startet selvom batteriet, hvilket jeg lige havde ladt helt op, tilsyneladende helt dødt (løber den i gang) den kører meget mærkeligt vil ikke tage gas jo mere gas den får jo mere lyder den som en fiskekutter og den stiger ikke til mere end 2000 omdr. Jeg finder så ud af at jo mrere strøm jeg bruger jo bedre kører den... kom tilfældig vis til at tænde lyset og så ku den fint ta 5000 omdr. før den begyndte at hakke... jeg satte så langt lys på og holdte bremsen inde og brugte hornet og vupti så kører den helt normalt.... :S er meget forvirret... er ikk så siker på i ka hjælpe... har aldrig selv set noget lignende... men alle forslag til hvad der kan være galt er meget velkomen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg virkelig ude og skide? :(
Kommentér på:
Er jeg virkelig ude og skide? :(

Annonce