{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.352 visninger | Oprettet:

CBR 900 SC33 Olie? manual? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg har lige fået fingrene i en dejlig Honda CBR 900rr sc33 cykel, og skal have den opbevaret vinteren over nu, ved der ikke er blevet skiftet olie på den i ca 2 år, da den har kørt 2000km ca på de 2 år. Har set en masse forskellige forums nu, omkring skiftning af olie før eller efter vinteropbevaringen. Og jeg vil skifte det nu!! og køre videre på olien, ca 5000km næste år, inden det skiftes igen, til sommer ca. MEN!!!

- hvad olie skal jeg købe til sc33 motor ? kørt 33 000km, tikker meget let ved koldere motor, når der acc. i de lave rpm, og så næsten ikke når den er varm, og igen, kun ved gas i lave rpm, kan høre tikken forsvinder når den kommer op i rpm, ca smiley der larmer det jo også lidt.

Har ingen manual, og kan simpelthen ikk udsøge et svar på dette på nettet. Køber et org oliefilter ved den lokale mc forhandler, og så tror jeg det er denne her olie jeg skal have fat i http://www.thansen.dk/product.asp?c=4405196813&n=-1514326066&pn=-1514326063

Er der nogen der evt ved hvordan man skaffer en org manual/servicebog til sin honda (: ?

Vh Christian

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CBR 900 SC33 Olie? manual?
Kommentér på:
CBR 900 SC33 Olie? manual?

Annonce