1.578 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

hjælp med min honda hjælp med min honda

På opfordring vil jeg prøve og spørge om der er nogle her inde som kan hjælpe mig med min CBR 1000 f. Den skal ha skiftet kædestrammer/kæde. og rep. af gearkassen.
Klart mod betaling.
Afmonter selv motoren. og vil gerne hjælpe til.
Bor på sjælland.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp med min honda
  • #1   26. sep 2010 Når nu det er en aldrene dame du har , og du skal have lavet Gearkasse osv , så er der

Agusta motor
    Frederiksborgvej 222
    2400 København NV
    Tlf.: 39 67 82 31

han ved ALT om Honda og jeg mener ALT det siges han er svær at få fat i , men ventetiden værd på den ene og anden måde , han har hjulpet mig et par gange når Honda DK må give op , ja de henviser sku også til ham når de ikke selv kan finde ud af det

• #2   26. sep 2010 Var det ikke billigere at få en helt anden motor? Hvad har den kørt nu?

• #3   26. sep 2010 Allan

Jo det er det sikkert , men den nye skal med 112 % sikkerhed også have lavet knastkæde , men det er jo nemt/ billigt når motoren står på gulvet

Men det er også den måde jeg vil gøre det på , men ikke det der blev spurgt om smiley

• #4   26. sep 2010 Allan R jo men de hænger ikke ligfrem på træerne::::::::

• #5   26. sep 2010 Mener også bare at hvis den har gået km 100.000+ så skal der skiftes meget andet, når først man får fundet mikrometeren frem kommer der jo mere til!

• #6   26. sep 2010 Det har du ret i. min har gået 70000. men kan høre kæden. gearkassen larmer i 5 gear, og har svært ved at skifte gear lydløs, har skiftet kobling. Og ja den er samlet rigtigt:-))

• #7   26. sep 2010 Steffen

Find du dig en anden motor på ebay eller .......... brug den som reservedele eller hel , men det er alså vejen frem , men start med nyt knastkædesæt når den nu er ude , du har en lang lang vinter , og hvis du har stedet og en haynes , så er det nu ikke så slem en operation
    Og hvis en anden skal gøre det så er det Klavs Augusta du skal have fat i

• Henning H
    Henning H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Svar: 2
    #8   27. sep 2010 nemlig Steffen, køb en værkstedshåndbog og spring ud i det, en cbr 1000 går nemt 100000 km, men måske skulle gearkassen have nogle nye lejer nu når den er oppe på Fileboret og åben.

Kommentér på:
hjælp med min honda

Annonce