GoPro HD cam!! GoPro HD cam!!
Hej alle.
Dette er en anbefaling til alle jer som gerne vil filme jeres fede oplevelser på kværnen i bedste kvalitet !
Jeg har lige købt mig et GoPro HD hjelmkamera som kan monteres overalt ved hjælp af det udstyr der hører med. Du skal bare sige i butikken hvad du skal bruge det til, så finder de en løsning på det fordi at GoPro har udviklet så meget fastgørelsesudstyr til kameraet!
Det er vandtæt ned til 60 meter og slagfast. Jeg bruger det selv til motocross, men slæber det sgu også lige med på skiferien
Lidt data om det:
1080 pixels
HD format
Genopladeligt batteri
Kan sættes direkte til dit alm. eller HD fjernsyn
USB udgang til computeren
Hvis man har et 32GB SD kort i (som man køber i samme butik for at kvaliteten på kortet måler sig med kameraet), så er der optagelsestid til 8-10 timer i højeste opløsning.
Det koster kun 2699,- og kan købes i alle Surf & Ski butikker i Danmark.
Nå, men det var bare en lille hjælp til jer som mangler noget ORDENLIGT udstyr til at filme MC turen med.
aug 2005
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
det er en film der er optaget med kameraet !
apr 2006
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
Hvis man kan undvære at dykke 60m ned under vandet og kaste det ud fra toppen af Rundetårn, så findes der alternativer til kun 1200-1300,- Disse har også fuld HD samt 60fps. Bruger SD-kort, så du bestemmer selv om du vil optage 1 eller 10 timer på kortet... men typisk har du jo ikke batteri til mere end 1-2 timer... så i praksis vil et 2-4Gb SD-kort være langt rigeligt.
Nå... alternativet:
Kodak ZI8 - formfaktor lidt mindre end GoPro. Kvaliteten af HD-optagelserne er identiske... men i sidste ende vil "præsentationen" jo også afgøres af dine evner på "klippebordet"....
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 50 MC-er: 9 Emner: 37 Svar: 1.021
dec 2004
Følger: 37 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.076
aug 2005
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
I øvrigt er der ikke redigeret i den video, mine egne optagelser ser ligesådan ud.
Emil: Det kan helt sikkert anbefales !
Heintzelmann: De forhandler også GoPro
GoPro HD cam!!