749 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

kawasaki z400 med kab. problemmer kawasaki z400 med kab. problemmer

Hej min kawasaki køre af pommer til, når jeg starter den og køre derudaf (skynder mig og komme op i 5 gear) og giver fuldgas trækker den op på en 80 km/t og begynder så og hugger meget i det, jeg havde ellers læst på nettet af det kunne være fordi mine dyser var for små.
Men på den anden side, hvis jeg tæsker den, kan jeg komme op på 120km/t godt nok stadig med lidt huggen, det lyder lidt underligt, den er fra 77, men stadig skal den vel kunne køre ordenligt og hurtigere? den har fået skiftet luft/benzin filter, tændrør, og naturligvis renst kaburatorene, hvad kan det ellers være.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kawasaki z400 med kab. problemmer
  • Søren O
    Søren O Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 271
    #1   17. aug 2010 Måske for store dyser? Trækker den jævnt op til 80?
    Hvordan har du renset karburatorer? Bare med trykluft, eller har du haft alle dyser og strålerør ude og køre en rival igennem?

• #2   17. aug 2010 hej Søren, nej jeg vil ikke sige den trækker jævnt op til de 80, men den gør det ikke så meget. med hensyn til rensning af kaburatorene blev de helt skildt ad og blæst igennem, og jeg tjeckede at der var hul igennem alle dyser, men ingen rival..

• #3   17. aug 2010 Du skal sørge for at karburatorene er blæst igennem og svømmerhøjde samt blandingsskruerne er sat rigtigt i grundinst. ca. 1-3/4 omg. til 2 ud.
    Check membramnerne, at der ikke er revne i eller andet!

• #4   17. aug 2010 jeg aner ikke en pind om svømmehøjden? men det står måske i værkstedsbogen?

• Søren O
    Søren O Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 271
    #5   17. aug 2010 Ja det gør det,
    Det er ofte ikke til at se om huller i dyser og strålerør er rene og fri for belægning, nummer 1 er at føre noget ind igennem. Tad evt en stump ledning som du afisolerer og snoer et antal enkelttråde og bruger det som en lille "fil"

Kommentér på:
kawasaki z400 med kab. problemmer

Annonce