2.880 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Spar penge på din forsikring
nov 2006
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 249
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Er det et nyt tændrør, så skru så langt du kan uden vægtstang på nøglen, og derefter en halv omgang med vægtstang - ikke mere, ikke mindre.
Har tændrøret varet monteret før, så er fremgangsmåden den samme, men blot en kvart omgang med vægtstang på nøglen.
Dette skyldes, at røret låses ved at skiven overst på gevindet deformeres - og momentspændingen i gevindet er uinteressant.
Holder du dig til denne metode, skruer du ALdrig noget tændrørsgevind i et alu-topstykke over.
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
Snakkede med en VF på et mc værksted og de havde flere gange observeret tændrør fra den butik, der kun kørte 10 km og så ikke kunne mere!
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Du skriver mellem linierne, at T.Hansens NGK tændrør er Fake!!!!!
Tror du egentlig selv på den??? Tror du ikke nærmere det her handler om brødnid fra værkføreren på det MC-værksted du har besøgt:-)
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
Og udtalelsen kom fra et helt andet værksted!
Det kan være jeg har spændt for hårdt, men det har jeg lidt svært ved at tro, men jeg laver en test på de rør jeg har taget ud og ser om der skal tages lige så let på det inden det knækker over!
Men en halv omgang er nok det rigtige!
VF på det andet sted mente det var NGK France de kom fra, men jeg ringede til Thansen og de fortalte de kom fra Holland, et sted hvor der ikke er en importør, sjovt nok!
Og jeg har jo haft rør ude af ZX9R mange gange, hvorfor sker det så lige pludselig?
ZX9R tilspændingsmoment tændrør