Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kawasaki zzr600 eller honda cbr600 f3
  • #1   18. apr 2006 hmmmmeee den var svær men trækker lidt mod en honda gerne en F3 fra omkring 96 men bare min mening smiley

• #2   18. apr 2006 Står valget mellem de to specifike modeller ville jeg vælge en F3´er -fornuftige reservedels priser, solid og velkørende til alle formål og så har de en tendens til at holde en bedre brugtpris.

Har netop sat en F4´er på markedet for en buddy,- også en lækker sag, men er nok i en anden pris klasse end det du har sat af til.

• #3   18. apr 2006 Helt klart F2/F3 bedre cykel efter min mening og så er den let at få stumper til.

• #4   18. apr 2006 Jeg ville også vælge CBR'er hvis det var mig... En utrolig stabil cykel, let at få reservedele til HVIS det skulle blive aktuelt, yngre og sidst med ikke mindst let at sælge til en rimelig pris når du kommer dertil...

• #5   18. apr 2006 cbr600 uden tvivl!
    ZZR er en gammel konstruktion og matcher på ingen måde cbr´ens køreegenskaber!!! ZZR er tung og træg sammenlignet med cbr

• #6   18. apr 2006
    Hej Kai.

Jeg ville nu altså også vælge en cbr. (Det gjore jeg så også). Men hvis du vælger zzr, skal den vidst helst være efter 93, da dem før vidst havde problemr med gerakassen, som nævnt tidligere.

Jeg er selv MEGET tilfreds med min CBR, så den kan jeg kun anbefale.

God jagt.

• #7   18. apr 2006 Du skal ikke vælge en ZZR fra før 93' Dårlig gearkasse oa. jeg kan ikke genkende ovenstående meninger om min egen ZZR, men den er jo også fra 93' og opefter E1 - årgang 2003 er vist ens.

Kommentér på:
kawasaki zzr600 eller honda cbr600 f3

Annonce