908 visninger
|
Oprettet:
HJÆLP TIL KOSO SØGES {{forumTopicSubject}}
Hej der
Jeg har monteret mit KOSO-digitalinstrumentering men der er lidt bøvl med omdrejningstælleren for den fiser op og ned som den lyster.
Der er een ledning ud fra KOSO'en som skal vikles omkring et tændkabel, men hvor mange gange skal den omkring og skal det vikles tæt sammen eller skal det vikles med en fornuftig afstand?? HJÆÆÆLP, for jeg ved det squ ikke og jeg skal på tur på Lørdag
MVH
Rolf
jan 2005
Følger: 44 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 136 Svar: 1.174
Jeg gjorde som de sagde i manualen... og det virker da fint...
Har du manualen? ellers tror jeg at jeg har den liggende på computeren... så kan jeg sende den til dig hvis det er...
/Jan
jan 2005
2 sek
/Jan
jan 2005
Den gamle ledning går ned og sidder med et lille beslag på den ene pol på tændspolen...
Jeg vil tro at grunden til at den kører op og og ned på din er at den ikke får nok signal... prøv at vikle den med flere omgange rundt om tændkablet eller skru den evt fast med et lille beslag direkte på metallet...
Det virkede på min
/Jan
jul 2004
Følger: 127 Følgere: 141 MC-er: 8 Emner: 372 Svar: 1.542
Min gamle omdr.tæller var forbundet med ledninger som kom et eller andet sted fra ledningsnettet men der er jo poler på tændspolen. nogen ide' om hvilken en jeg skal nappe lidt forbindelse fra??
Foreløbig mange tak for hurtig hjælp :o)
Rolf
jul 2004
Følger: 127 Følgere: 141 MC-er: 8 Emner: 372 Svar: 1.542
Der er ligesom rigtig mange der kører med KOSO og det tyder på at det virker for ellers bliver det nok hurtigt fjernet fra handlen :o)
Jeg gider ikke læse dumme kommentarer når jeg kommer med et fornuftigt spørgsmålk. Ok Glenn
Rolf
jan 2005
Du napper da bare den ledning du har fra ledningsnettet og prøver den...
Du skal jo samtidig huske at indstille hvor mange cylindre du har på kværnen (sådan ca 4) ellers virker det ikke..
/Jan
nov 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
HJÆLP TIL KOSO SØGES