{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

HJÆLP TIL KOSO SØGES {{forumTopicSubject}}

Hej der
Jeg har monteret mit KOSO-digitalinstrumentering men der er lidt bøvl med omdrejningstælleren for den fiser op og ned som den lyster.
Der er een ledning ud fra KOSO'en som skal vikles omkring et tændkabel, men hvor mange gange skal den omkring og skal det vikles tæt sammen eller skal det vikles med en fornuftig afstand?? HJÆÆÆLP, for jeg ved det squ ikke og jeg skal på tur på Lørdag

MVH
Rolf

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP TIL KOSO SØGES
  • #1   14. apr 2006 Det lyder sært...

Jeg gjorde som de sagde i manualen... og det virker da fint...

Har du manualen? ellers tror jeg at jeg har den liggende på computeren... så kan jeg sende den til dig hvis det er...

/Jan

• #2   14. apr 2006 Rettelse: jeg har ikke manualen mere... jeg tjekker lige med det samme hvordan det var jeg satte min på...

2 sek

/Jan

• #3   14. apr 2006 Ok... Jeg kan se at jeg monterede min direkte til den gamle ledning.

Den gamle ledning går ned og sidder med et lille beslag på den ene pol på tændspolen...

Jeg vil tro at grunden til at den kører op og og ned på din er at den ikke får nok signal... prøv at vikle den med flere omgange rundt om tændkablet eller skru den evt fast med et lille beslag direkte på metallet...

Det virkede på min smiley

/Jan

• #4   14. apr 2006 Hmmm
    Min gamle omdr.tæller var forbundet med ledninger som kom et eller andet sted fra ledningsnettet men der er jo poler på tændspolen. nogen ide' om hvilken en jeg skal nappe lidt forbindelse fra??
    Foreløbig mange tak for hurtig hjælp :o)

Rolf

• #5   14. apr 2006 Ja, uha da, for det er noget skrammel at købe KOSO til KUN 1150,- kr i Tyskland. Og bare fordi at der er lidt knas med omdr.tælleren så er det jo ikke ensbetydende med at det er noget skidt man har købt, VEL???
    Der er ligesom rigtig mange der kører med KOSO og det tyder på at det virker for ellers bliver det nok hurtigt fjernet fra handlen :o)
    Jeg gider ikke læse dumme kommentarer når jeg kommer med et fornuftigt spørgsmålk. Ok Glenn

Rolf

• #6   14. apr 2006 Hehe... skrammel... tja... tror sq det virker fint nok...

Du napper da bare den ledning du har fra ledningsnettet og prøver den...

Du skal jo samtidig huske at indstille hvor mange cylindre du har på kværnen (sådan ca 4) ellers virker det ikke..

/Jan

• troels w
    troels w Tilmeldt:
    nov 2006

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #7   21. nov 2006 hej se det emne der er lidt nyere der finder du svaret

Kommentér på:
HJÆLP TIL KOSO SØGES

Annonce