926 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Video på MC tur Video på MC tur
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at filme lidt fra vores køre ture, der må være nogle af jer der har erfaring med sådan et projekt, Evt kunne man spænde kamera på hjelmen???
Mvh. Jan
0 synes godt om
feb 2010
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 284
Jeg har faktisk så meget erfaring at jeg er den eneste rigtige at spørge.
Har været rundt om emnet og lægger snart mine film op igen, så kan du se hvad jeg har kunne bikse sammen for 204kr kamera + nyt dansk mini sd kort 200kr.
Hvis du ikke vil ud og lægge store summer på dit første kamera, spørger du bare mig, så bliver du guidet igennem den billige men måske ikke helt problemfrie version, afhænger helt af din person
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 24 Svar: 204
Kan du så ikke fortælle lidt om hvad du har bikset sammen, for din løsning lyder da dejlig billig.
Pt bruger jeg min kæreste som kamerastativ
mvh Stubkier
feb 2010
Må jeg have lov til at bevise det modsatte?
- kig herind senere på dagen, oploader alle mine film igen.
Skulle gerne være oppe igen omkring kl.18 senest.
Så vil jeg gerne høre hvad du har af sige om mit billige kvilitets kamera til 200,- (indtil videre sat op med gaffa løsning, men arbejder på nogle gaffelophæng til mcere).
feb 2010
feb 2010
feb 2010
De venter alle konvertering, så der kan godt gå et stykke tid
sep 2005
Følger: 9 Følgere: 12 Emner: 11 Svar: 233
Jeg har i hvert fald et sådant ( blot #6 versionen) der laver film nøjagtig magen til dine. Blot har jeg kun givet kr. 60,- for det og kr. 60 for et 4 GB micro SDHC kort. Dvs. et lille kamera til pjat og pjank for ialt kr. 120,-
Er stadig forbløffet over at et 60 kroners kamera kan lave så fine film når vi påtænker indkøbsprisen.
Hvis man Youtube'r "808 cam" eller "808 key chain cam" er der tonsvis af små film at se, som lavet med dette kamera. Det er særdeles populært til at sætte på fjernstyrede fly og helikoptere også.
Video på MC tur