Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Video på MC tur
  • #1   13. jun 2010 Jeg har rigtig god erfaring med det smiley
    Jeg har faktisk så meget erfaring at jeg er den eneste rigtige at spørge.
    Har været rundt om emnet og lægger snart mine film op igen, så kan du se hvad jeg har kunne bikse sammen for 204kr kamera + nyt dansk mini sd kort 200kr.
    Hvis du ikke vil ud og lægge store summer på dit første kamera, spørger du bare mig, så bliver du guidet igennem den billige men måske ikke helt problemfrie version, afhænger helt af din person smiley ...

• #3   13. jun 2010 # Martin

Kan du så ikke fortælle lidt om hvad du har bikset sammen, for din løsning lyder da dejlig billig.

Pt bruger jeg min kæreste som kamerastativ smiley

mvh Stubkier

• #4   13. jun 2010 Anders .
    Må jeg have lov til at bevise det modsatte?
    - kig herind senere på dagen, oploader alle mine film igen.
    Skulle gerne være oppe igen omkring kl.18 senest.
    Så vil jeg gerne høre hvad du har af sige om mit billige kvilitets kamera til 200,- (indtil videre sat op med gaffa løsning, men arbejder på nogle gaffelophæng til mcere).

• #5   13. jun 2010 Bliver lidt senere end 18, desværre, men de kommer op...

• #8   13. jun 2010 Begynder at uploade nu...

• #10   13. jun 2010 Så er det hele uploadet + ny redigeret film uden bølger ved acceleration = bedre kvalitet...
    De venter alle konvertering, så der kan godt gå et stykke tid smiley

• #11   14. jun 2010 Har lige set dine videoer. Det ligner 808 key chain cam'et ( #3 versionen ) der sælges overalt på Ebay.

Jeg har i hvert fald et sådant ( blot #6 versionen) der laver film nøjagtig magen til dine. Blot har jeg kun givet kr. 60,- for det og kr. 60 for et 4 GB micro SDHC kort. Dvs. et lille kamera til pjat og pjank for ialt kr. 120,-

Er stadig forbløffet over at et 60 kroners kamera kan lave så fine film når vi påtænker indkøbsprisen.

Hvis man Youtube'r "808 cam" eller "808 key chain cam" er der tonsvis af små film at se, som lavet med dette kamera. Det er særdeles populært til at sætte på fjernstyrede fly og helikoptere også.

Kommentér på:
Video på MC tur

Annonce