{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

Programmering af Powercommander!! {{forumTopicSubject}}

Hej Gutter..

Jeg er begyndt at teste mig lidt frem med min PC3'er og indtil videre har jeg kun forsøgt mig med nogle MAPS inde fra PC's egen hjemmeside. Nogle som leger med det samme og som måske har nogle fif om hvordan man selv kan optimere. Tænker bare, at uden en rulle, så skal man måske op på dyret HVER gang man har lavet en lille ændring... Har en CBR 1100 med akrapovic slip-on's.
Kan se på nogle af MAPS'ene at der er taget helt ned til -20% af den oprindelige benzin mængde. Så tænker jeg bare at honda kører med MEGET sikre blandingsfolhold. Det optimale blandingsforhold vil jo at ligge på 13,5:1 - 14,5:1... Nogle med erfaringer, udover brændte ventiler og stempler. hehe...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Programmering af Powercommander!!
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.716
    #1   10. jun 2010 Du kan sagtens køre den ind uden rulle, men så kræver det lidt forarbejde.

Hvis du vil gøre det alene på rå blandingsforhold, så skal du bare have en wideband lambdasonde på den og en datalogger på omdrejningerne kontra lambda - og så lave en anordning du kan låse gashåndtaget på så du kan lave tests ved fast gasinterval.

Testkøre - aflæse og justere - testkøre - aflæse og justere og så fremdeles.

Jeg har lidt forskellige grej fra Innovate motorsports liggende som kan netop det du skal bruge, men jeg er allerede igang med at makke et rullefelt sammen selv til det. :o)

• #2   10. jun 2010 Hi

Kører forbi FV Motor og giv 3000-3500 kr ! så får du en drømme cykel retur !

Har selv prøvet at uploade nogle forskellige maps til min cykel, men uha det kan gå meget galt har jeg hørt.

• #3   10. jun 2010 Sajmon:
    Jeg er faktisk også igang med at lave et felt. Har du fået lavet en stor rulle? Det er næsten den værste opgave at få løst.

• #4   10. jun 2010 hej og tak for den hurtige respons..

har lige læst lidt om wide band enheden og det ser kun ud til at være en data logger. Kan jeg ikke hooke mig op på LCD unit'en og få data log fra PC3'eren? eller logger den måske slet ikke, nærmere ment om den ikke indeholder flash hukommelse, så man efetr prøvetur kan se grafer?

Kommentér på:
Programmering af Powercommander!!

Annonce