{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sænkning af Honda CBR 600 F1
  • #1   24. maj 2010 Du kan bruge en dæmper fra en cbr600rr '06, mener jeg der er, den er ca 3cm længre gaflen skal dog "åbnes" ca 1mm, det er alu, og der skal 2 skiver imellem i toppen, men så har du også en frisk dæmper der kan justeres i hårdhed og returdæmpning. Den er MEGET bedre en standard dæmper. Og lade ensretteren skal flyttes, men det er stadig besværet værd

NB; har ikke set hævning til en F1 kun F2 og frem...

• #2   24. maj 2010 du misforstod mit spørgsmål... fik afvide af sælger at den var sænket, og det kan jeg se i forgaflen men den har vi hevet op igen nu... men nu er det jo ikke til at vide om fjederen er org ?? kødbenet vender rigtig..

• #3   24. maj 2010 Originalt ser den lav ud bag i, har hverken set sænk eller hæv til en F1'er så uden at vide det tvivler jeg, men læg nogle billeder af geden op.

• #4   24. maj 2010 Jeg har lagt et billede op hvor du ca kan se højden, nb du skal se højden på huggeren og sideskjold, forhvilerne er ikke org så de snyder

• #5   25. maj 2010 Tak thomas... Ser meget ens ud smiley så havde han kun sænket forgaflen... men hvorfor ?? I don't know!

Kommentér på:
Sænkning af Honda CBR 600 F1

Annonce