{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.357 visninger | Oprettet:

Udskiftning af svingarm - svært? {{forumTopicSubject}}

Hej derude.

Jeg sad og kiggede på nettet, og faldt over en video på Youtube med en fyr der havde udskiftet sin svingarm på sin Ninja 250R ( http://www.youtube.com/watch?v=0fMFJpuXnfU ) med en svingarm fra en ZX14'er.

Da jeg selv står og overvejer at investere i en Ninja 250R, har jeg da overvejet hvordan man skulle gøre den lidt mere sej at se på, og det med at udskifte svingarmen ser alt for fedt ud.

Spørgsmålet er så, hvor vanskeligt det er at udskifte svingarmen, og om det bare er noget man kan gøre selv? Jeg skal lige påpege, at jeg ikke er uddannet mekaniker, og har derfor ikke verdens største erfaring med sådan noget. Jeg har dog rodet en del med scootere, men motorcykler er jo en helt anden skala.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udskiftning af svingarm - svært?
  • #1   22. maj 2010 Steffen: I stedet for at købe en bette ninja og bygge den om for en formue, var det så ikke smartere at bruge pengene på en cykel der er som du vil have den?
    Med brede fælge (formoder det er derfor du vil have anden bagsvinger), kommer den til at svinge dårligere, være endnu langsommere og sikkert også sværere at sælge igen den dag du skal det.
    Hvis du synes den er fesen allerede inden du har købt er det nok ikke den rigtige cykel overhovedet...


  • #2   23. maj 2010 Enig med Kasper.
    Inden du har set dig om er de 2 første somre gået og så vil du aligevel have en større MC. Spar hellere pengene op til det !


Kommentér på:
Udskiftning af svingarm - svært?

Annonce