{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.245 visninger | Oprettet:

K1 Gsxr 750 hjælp {{forumTopicSubject}}

Efter at have kørt ca 750 km på min 2001 suzuki gsxr 750 har jeg fået et problem: Kørte på arbejde onsdag ingen problemer. Men da jeg skulle hjem blev CHECK ved med at stå i displayet. Har haft en 1997 gsxr600 og en 1998 TLR1000 før og jeg forbinder det check med støttefoden da det normalt forsvinder når man vipper den op. Men nu bliver den ved med at skive det CHECK hele tiden(har prøvet at trykke fodhviler kontakten helt op manuelt med samme resultat). Jeg har derudover prøvet at luse "dealer moden" men den skriver ingen fejl meddelelser ikke engang c00, Den "kortslutter" fint nok da jeg kan hører at den falder i omdrejningerne hvis den står i tomgang, men hvad pokker gør jeg galt siden den ikke engang vil vise en eneste "fejl kode". Min gamle TLR havde ingen probs med det og justerede da TPS på den måde.
Er jeg bare så suzuki rusten eller?!
Skal lige nævnes at jeg ikke har nået at checke alle sikringerne osv hvis det nu skulle være et "kendt problem".
Der sidder en PC2(ja 2!) på den og jeg vil afmonterer den her i weekenden da tidligere ejer sagde at den ikke var kørt ind på et felt. Men kan den pludselig fucke det hele op? Der udover er der en Yoshi bolton potte på.
Den starter fint og kører fint.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  K1 Gsxr 750 hjælp
  • #1   6. maj 2010 fejlkoderne bliver fjernet hver gang man slukker, så du skal holde den kørende når du får en fejl, men er ikke noget jeg har prøvet selv, min er med karburatore.

  • #2   6. maj 2010 Den viser CHECK konstant lige meget hvad jeg gør. Det er ikke Olie/Fi lampen som lyser men temperaturen som ikke vises men derimod CHECK. Min viden siger at det er støttefodskontakten da der ikke er nogen fejl kode men det mærklige er at jeg ikke kan få den til at vise feks c00 ved at luse den!

  • #3   7. maj 2010 Så fik jeg fixet det. Ir i stikket fra powercommanderen nede ved styrboksen, så ud med det lort.

  • #4   7. maj 2010 smider du bare din powercommander ud ? smiley

  • #5   7. maj 2010 Det er bare en powercommander 2, lige til at plugge i en k1 gsxr 750 med stik, ved ikke om den passer på andet. Du kan da købe den billigt:-)

  • #6   7. maj 2010 nejtak har karburatore på min cykel :), men hvis du har haft en powercommander på, så har der vel været ændret på benzin blandingen, ellers gir det ingen mening at have den på, så hiver du den bare af, så må blandingen da blive forkert.

  • #7   7. maj 2010 Nik N:
    Se at få oprettet din Gixxer, så du kan blive medlem i GSX-R gruppen - vi har ekstrem megen ekspertise i gruppen som du kunne få glæde af.

    Men godt at du fik løst problemet.

    PC'ere - uanset om det er 2'ere eller 3'ere, bør kun monteres af en kyndig med adgang til testbænk. Jeg anbefaler altid at tage kontakt til DOT-E - de udvikler dem, har importen og desuden har en af de mest avancerede testbænke til at mappe dem korrekt.

    Min egen yder fx næsten 10HK mere en andre GIXXER1000K1 med samme udstyr.

    Jeg har tillige hørt/set andre der ligefrem yder dårligere med en PC og maps downloadet fra internettet. Motorer er ligesom mennesker - der findes ikke 2 ens.

    Mvh
    Thomas E


Kommentér på:
K1 Gsxr 750 hjælp

Annonce