start problemer start problemer
Hej, det drejer sig om en 1 cylinderet honda xl 350 fra 86.
1. der sidder en wire forbundet med kickstarteren og en dims på cylinderen. Men selve wiren er ikke sat til dimsen på cylinderen, hvad kan være grunden til dette?
2. jeg skulle køre på stadion idag, men giver for lidt gas i et lyskryds så den går ud. Trækker den ind til siden og prøver at starte den. Efter 30min får jeg gang i lortet og køre over til min far og hans kammerat. vi slukker den og kammeraten sparker den i gang med det samme. Vi slukker den igen og jeg sparker også liv i den med det samme. slukker for tredje gang og nu er der ingen af os der længere kan sparke liv i den. kammeraten var ikke i tvivl om at den IKKE burde være så svær at starte. Har i nogle bud på hvad dette kan være?
3. hvor finder man en tændrørsnøgle der passer på denne model. Har prøvet 3 forskellige og alle sammen bliver for tykke.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.498
2: Når i bare starter og slukker den lige efter, så når tændrøret ikke at blive gennemvarmt, og soder til. Kan også sode til fordi karburatoren ikke står korrekt, i med et nyt tændrør og rens/juster karburatoren.
3: Har en alm. tændrørstop hvor der er drejet af ydersiden for at den kan komme ned i.
Men ellers tror jeg den her kan, hvis det er et 18 mm på din model også:
(link fjernet)
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 58
Med hensyn til taendroersnoeglen saa giv den en tur paa baenksliberen.
held og lykke med den..
maj 2009
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 32
Jeg får skiftet det tænd rør og på med armen
jan 2008
Følger: 15 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 9 Svar: 844
maj 2009
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 32
start problemer