690 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

start problemer start problemer

Hej, det drejer sig om en 1 cylinderet honda xl 350 fra 86.

1. der sidder en wire forbundet med kickstarteren og en dims på cylinderen. Men selve wiren er ikke sat til dimsen på cylinderen, hvad kan være grunden til dette?

2. jeg skulle køre på stadion idag, men giver for lidt gas i et lyskryds så den går ud. Trækker den ind til siden og prøver at starte den. Efter 30min får jeg gang i lortet og køre over til min far og hans kammerat. vi slukker den og kammeraten sparker den i gang med det samme. Vi slukker den igen og jeg sparker også liv i den med det samme. slukker for tredje gang og nu er der ingen af os der længere kan sparke liv i den. kammeraten var ikke i tvivl om at den IKKE burde være så svær at starte. Har i nogle bud på hvad dette kan være?

3. hvor finder man en tændrørsnøgle der passer på denne model. Har prøvet 3 forskellige og alle sammen bliver for tykke.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  start problemer
  • #1   6. maj 2010 1: Det kabel skal sidde på. Det er til en ventilløfter som tager lidt af kompressionen og gør den lettere at sparke i gang.

    2: Når i bare starter og slukker den lige efter, så når tændrøret ikke at blive gennemvarmt, og soder til. Kan også sode til fordi karburatoren ikke står korrekt, i med et nyt tændrør og rens/juster karburatoren.

    3: Har en alm. tændrørstop hvor der er drejet af ydersiden for at den kan komme ned i.
    Men ellers tror jeg den her kan, hvis det er et 18 mm på din model også:
    (link fjernet)


  • #2   6. maj 2010 Jeg skal ikke goere mig specialist paa omraadet, men kablet til den dims du snakker om, er jeg meget sikker paa er en saakaldt ventilloefter, og i saafald har det ret stor betydning hvis den ikke aabner.
    Med hensyn til taendroersnoeglen saa giv den en tur paa baenksliberen.

    held og lykke med den..


  • #3   6. maj 2010 super tak for hjælpen.

    Jeg får skiftet det tænd rør og på med armen smiley


  • #4   7. maj 2010 dekompressionsagregatet er altså ikke strengt nødvendigt medmindre man har problemer med at træde den rundt. min kærestes xt 350 '85 har ikke haft den i flere år og hun starter den da...

  • #5   7. maj 2010 har som sådan ikke længere problemer med at træde den rundt, men nogle gange har den bare ikke lyst til at stare.

Kommentér på:
start problemer

Annonce