{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Claus S
Claus S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Kontakt sidestøttefod {{forumTopicSubject}}

Hej

Når min Kawasaki GPZ500S står i gear og sidestøttefoden tages ned går den ikke ud. Har tjekket kontakten og ledningerne ved støttefoden og det ser ud til at virke fint. Har også testet kontakten med multimeter og den lukkede og åbnede fint. Er der nogen der ved om der sidder et relæ eller andet der kan være årsagen til det ikke virker?

Mvh Claus

PS. Er det krav ved syn at denne anordning skal virke?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kontakt sidestøttefod
  • #1   20. apr 2010 Skal den ikke først gå ud hvis den sættes i gear? med sidefoden nede.

Nej mener bestemt ikke det er et krav, jeg har den slet ikke på min maskine og det kiggede han ikke efter

• Claus S
    Claus S Tilmeldt:
    apr 2010

#2   20. apr 2010 Umiddelbart vil jeg mene det er ligemeget hvilken rækkefølge det er. Da det er en kontakt der aktiveres. Så er cyklen vel ligeglad med om foden er nede og den sættes i gear eller om den er i gear og foden sættes ned?
    Men hvis det ikker krav ved syn er det ikke det helt store problem, lige nu skal den bare kunne gå igennem så kan jeg altid få det lavet, men ville være rart hvis nogen vidste hvor problemet kunne være.

• #3   20. apr 2010 På min er det da kun hvis støttebenet slås ned mens den er i gear eller hvis man sætter den i gear mens benet er nede at den går ud. Man kan vel sige at føleren på støttebenet og neutrallampen "taler sammen".

• Claus S
    Claus S Tilmeldt:
    apr 2010

#4   20. apr 2010 Ja det er også det jeg mener Kenneth. Men min går ikke ud når det sker.

• #5   20. apr 2010 Jeg er altså rimlig sikker på at min (kawasaki)

der kan jeg godt være i gear og tage søtte foden ned.

men så snart jeg slipper koblingens grebet og er i gear og med foden nede så går den ud.

• Claus S
    Claus S Tilmeldt:
    apr 2010

#6   20. apr 2010 Okay, det må jeg lige prøve...............

Kommentér på:
Kontakt sidestøttefod

Annonce