690 visninger
|
Oprettet:
hjælp Synkronisere kab. i silkeborg {{forumTopicSubject}}
Hej jeg leder efter en som vil bruge lidt tid på at hjælpe mig med at få stillet mine kaburatore ordenligt jeg kører på en gammel honda cbx 750, som trænger til at blive stillet ordenligt..
Jeg vil gerne give lidt for hjælpen, men da jeg er fattig studerende har jeg ikke råd til værksteds priser..
Håber der findes nogle flinke mennesker i silkeborg eller nærmeste omegn som gerne hjælper en anden motorcyklist
H. Jesper
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 46 Svar: 637
Jeg har på www.carbtune.com bestil et værktøj til synkronisering af karburatorer/spjækdhuse og den koster vist kun 4-500kr og så kan du altid gøre det selv fremover... Det er betydeligt billigere end værkstedspriser og så er du på ingen måde afhængig af andre... Bestil du sådan en og den er med posten inden for en uge fra england. Det ville jeg gøre hvis jeg var dig...
PS. Jeg er selv studerende hehe
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 46 Svar: 637
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 8 Svar: 21
Men ja du har ret det er en god invistering og det skal da osse købes når jeg finder plads i budgettet, for kommer fra 9900 men bor midlertidigt i sillkeborg for at kunne tage den uddannelse, så det er en dyr fornøjelse
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 5 Emner: 4 Svar: 141
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 8 Svar: 21
Ang. den fælles hjælp så regner jeg selvfølgelig ikke med at folk skal gøre arbejdet for mig, har haft skilt den af et par gange og det er en cykel jeg har sammen sat af diverse dele som jeg har fået råd til igennem tidensløb så er ikke en med ti tommelfingre, og vil gerne gøre det hele selv, mangler desværre bare udstyr og måske lidt rådgivning ved siden af så man ikke gør ondt værre
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 5 Emner: 4 Svar: 141
hjælp Synkronisere kab. i silkeborg