{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

hjælp Synkronisere kab. i silkeborg {{forumTopicSubject}}

Hej jeg leder efter en som vil bruge lidt tid på at hjælpe mig med at få stillet mine kaburatore ordenligt jeg kører på en gammel honda cbx 750, som trænger til at blive stillet ordenligt..

Jeg vil gerne give lidt for hjælpen, men da jeg er fattig studerende har jeg ikke råd til værksteds priser..

Håber der findes nogle flinke mennesker i silkeborg eller nærmeste omegn som gerne hjælper en anden motorcyklist

H. Jesper

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp Synkronisere kab. i silkeborg
  • #1   18. apr 2010 Hvis de bare skal synkroniseres vil jeg påstå du kan gøre det selv med det rigtige værktøj...
    Jeg har på www.carbtune.com bestil et værktøj til synkronisering af karburatorer/spjækdhuse og den koster vist kun 4-500kr og så kan du altid gøre det selv fremover... Det er betydeligt billigere end værkstedspriser og så er du på ingen måde afhængig af andre... Bestil du sådan en og den er med posten inden for en uge fra england. Det ville jeg gøre hvis jeg var dig...

PS. Jeg er selv studerende smiley hehe

• #3   18. apr 2010 har set dem rundt omkring på nettet til en 600-700 kr, men lige fortiden er det mange penge når man ikke har så meget mønter og flyttte rundt med, plus så ville det være rart og blive vist hvordan og hvorledes den fungere inden man selv køber noget hjem så vil lige se om der ikke skulle være en venlig sjæl derude..
    Men ja du har ret det er en god invistering og det skal da osse købes når jeg finder plads i budgettet, for kommer fra 9900 men bor midlertidigt i sillkeborg for at kunne tage den uddannelse, så det er en dyr fornøjelse

• #4   18. apr 2010 Jeg har sådan et sæt, og hvis du gider køre til Holstebro kan vi da nok finde ud af det ved fælles hjælp smiley

• #5   18. apr 2010 Johnny k - Jeg takker mange gange så er der alligevel flinke mennesker, vil lige se om der er andre tættere på silkeborg, inden jeg forhaster mig.

Ang. den fælles hjælp så regner jeg selvfølgelig ikke med at folk skal gøre arbejdet for mig, har haft skilt den af et par gange og det er en cykel jeg har sammen sat af diverse dele som jeg har fået råd til igennem tidensløb smiley så er ikke en med ti tommelfingre, og vil gerne gøre det hele selv, mangler desværre bare udstyr og måske lidt rådgivning ved siden af så man ikke gør ondt værre

• #6   18. apr 2010 Du siger bare til Jesper, og der er nu rigtig mange flinke mennesker herinde, så der skal nu nok være en tættere på Silkeborg smiley

Kommentér på:
hjælp Synkronisere kab. i silkeborg

Annonce