mærkelig lyd... {{forumTopicSubject}}
hey drenge....
jeg har en mærkelig lyd fra motoren... det siger pling, ding agtig, det kan ikke filmes da lyden kun kommer når man kører. det går væk når man trykker koblingen ind og kommer når man slipper koblingen og accelerer i højgear da det er lettest at hører når den skal sej trække... Har afmonteret dækselt ind til koblingen. det her bliver svært at skrive...men hvis man har den arm hvor koblings kablet går ned ti,l så sidder armen på en aksel som går ned i motoren, forenden af den sidder et lille tandhjul som kører en anden aksel frem og tilbage, den søger for at koble ind og ud... den aksel har en notgang skal der sidder en låsering i den??? må akselen gi sig sidde til sidde??? er lidt ude i at det er den der larmer....
EVT RING 31318083 hvis du har svaret!!!!!
jul 2008
Følger: 46 Følgere: 52 MC-er: 8 Emner: 46 Svar: 124
sep 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 5 Emner: 7 Svar: 134
havde også alt skilt af før jeg fandt ud af at det var min egen skyld
jul 2008
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.777
Ellers kig om der er nogen stive led på kæden.
Tag evt et billede af det du snakker om, fordi jeg har ikke lige nogen ide om hvad det er :), normalt sidder der bare en koblings snegl på koblings dækslet, som så trykker en pind ind som går ind og frigøre koblingen.
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 29 MC-er: 1 Emner: 191 Svar: 2.419
så fik jeg stjålet min udstødning og da jeg skulle sætte den nye på viste det sig at det var forrørene der sad løst og rystede hvilket gav klik lyde.
jul 2008
nov 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
Den sagde også den mærkelige lyd som du beskriver og jeg fik at vide af min mekaniker, at det var koblingspladderne som ikke sad stramme nok.
Man kunne godt stramme dem, men lyden ville komme igen efter et stykke tid.
Håber du kan bruge mit svar til noget. Jeg er ikke ekspert på området.
mærkelig lyd...