Hjælp til mont. af front calibre ! {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg brug for eksperternes viden...
Jeg har haft adskilt de forreste calibre på min CBR 600 F3'er - stemplerne kører fint nu o..s.v. - nu mgl. jeg så at få de nye klodser på, og her dukker problemet op:
Der sidder en "bladfjeder" i huset, men jeg har ikke noteret mig hvordan den skal vende
(Umiddelbart mender jeg kun den kan vende 1 måske 2 måder, men faktum er at uanset hvordan jeg ligger denne bladfjeder, så sker der det samme: Når jeg mont. calibrene påforbenene og drejer hjulet rundt, kommer der en metallisk lyd ? Lyden er fra skiven som viser sig at gå på førnævnte bladfjeder !!! HVAD gør jeg? har I nogen gode råd? Jeg har selvfølgelig ikke nogen værkstedsmanual, derfor ville jeg lige prøve herinde - håber der er nogen som har været i samme situation?
jul 2006
Følger: 43 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 93 Svar: 2.758
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 9 Svar: 396
Billederne i servicemanualen er for dårlige vinkler...
Men igen - jeg værdsætter virkelig forsøget på at hjælpe
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.777
jul 2006
Følger: 43 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 93 Svar: 2.758
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 1.086
Ingen af dem kan vendes forkert så vidt jeg ved....
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 1.086
okt 2006
Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 80 Svar: 1.628
(link fjernet)
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 9 Svar: 396
Morten P: tak for linket, jeg kan desværre kun se det samme som i servicemanualen, d.v.s. hvilke stumper o.s.v. - men desværre ikke hvor den skal sidde/placeres - endsige vendes... Men siden er rigtig nyttig i andre henséender, og er nu føjet til mine fortrukne
Erling, Haderslev: Ja, du har ret - jeg var en tur på biblioteket idag, de havde nemlig en rep. manual for F2'eren... Men... det er ikke identisk med F3'eren !
Michael S : DU er GUD for mig lige nu 1000 tak for billedet - det var lige det jeg skulle bruge
- Til jer alle: tak for forsøget på at hjælpe mig - jeg værdsætter det virkelig meget.
Mange hilsener
Kim
Hjælp til mont. af front calibre !