{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

støddæmper på cbx 1000 {{forumTopicSubject}}

overvejer at købe en cbx 1000 men de første modeller var med 2 støddæmpere bag mens de sidste modeller var med mono shock dæmper. Hvad er bedst? og hvad er fordellene? fordi ulempen sys jeg er at de sidste men mono mange gange har den store grimme vindskærm og fremrykket forlygte som jeg ikke syntes om. Er mere til den originale sportsmodel:)

Håber i kan hjælpe mig med fordele og ulemper:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  støddæmper på cbx 1000
  • #2   9. apr 2010 ikke nemmere at gå efter en men mono shock og så ændre kåbe osv? ved jeg ikke har selv en cbx 400 nu og der er der nemlig også luftunderstøttet for og bag, men om det er bedre det ved jeg sku ikke:)

• #3   9. apr 2010 Jeg har den oprindelige CBX1000Z og den kører fantastisk. Og jeg må indrømme at jeg valgte netop den pga. det klassiske flotte look og ikke tænkte så meget over køreegenskaberne. Og jeg har ikke fortrudt det. Den kører virkelig godt i sving og er nemmere at tumle end man umiddelbart skulle tro med sine ca. 278 kg fuld tanket. CBX Prolink som den hedder med mono affjedring og større forgaffel diameter kører sikkert endnu bedre - men den er ikke særlig køn efter min mening. Den 1. model CBX1000Z er mere eftertragtet af samlere, da det var denne model der revolutionerede omverdenen da den kom frem med dens 1054cc motor med 6 cylindre og svimlende 105hk :-).

• #5   9. apr 2010 Jep jeg vil helst beholde det originale look, kan da være jeg ska ta køreegenskaberne som de er og så vælge den z model, det er nu den jeg sys er pænest:) Nogen der ved hva afgiften er på sådan en hvis man henter den hjem fra tyskland?

• #6   9. apr 2010 Jeg betalte ca. 12800 kr. i afgift for min som er årgang 1979.

• #7   9. apr 2010 ok gad vide om det er steget meget på de sidste år med afgiften. Ser du fandt din i england. Hvor fand du den på nettet eller? nogle ideer til at finde noget så bare kom kom:)

Kommentér på:
støddæmper på cbx 1000

Annonce