{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.028 visninger | Oprettet:

kim n
kim n
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 2

varkum pumbe benzin {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en suzuki gs 450 der køre med varkum pumbe
er der en der ved om jeg kan koble varkum pumben helt fra alså tage varkum menbranden fra ved benzin hanen den laver så stor undertryk at jeg kun kan køre 5-6 km så får karburatoren ikke benzin nok
jeg har nu taget fjederen fra ved menbranden og det har hjulpet en del men der er stadivæk lidt
den laver varkum via karburatoren kan det hul lukkes og så køre med diregte ind sprøtning

eller er der en der har et godt råd
mvh kim.niebuhr

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  varkum pumbe benzin
  • #1   6. apr 2010 På mig virker det forkert det du skriver.
    En vaccum på en benzinhane, virker ved at vaccum åbner op for hanen og benz løber ned til karb.
    Hvis din karb laver for MEGET undertryk, vil det kun bevirke at vaccumhanen er HELT ÅBEN.
    Hvis du derimod har utætheder ved vaccumslangen, så åbner hanen ikke helt og du får ikke benz nok.
    Jeg tror du skal den anden vej rundt.
    Check for utætheder i vaccumlinien op til hanen, dernæst check om benz hanen åbner når du suger i vaccumslangen. (ikke benz slangen smiley )
    Hvis alt det virker, skal du til og kikke på svømmerhøjde og lign i karb, men jeg tror ikke det er der prob findes.

• #2   6. apr 2010 Køb en el pumpe og smid på. gjorde jeg med min, virker meget bedre end det vaccum fis.

• #3   6. apr 2010 Æhh, Alexander S, der er altså tale om en benzin hane!

Men er enig med Brian! prøv at lave en problemknuser fra karburatoren og op!
    Er det helt håbløst, KAN du selvfølgelig montere en alm benzinhane og så blot huske, at lukke for benzinen når du slukker motoren!

• #4   6. apr 2010 hov smiley

• kim n
    kim n Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 2
    #6   9. apr 2010 hej
    jeg takker for de gode råd jeg har skiftet varkumslange og benzinslange.
    og jeg har køre lige nu uden varkum sug og har sat et stykke cykelslange i så benzinen får frit løb jeg kan køre 5-10km så er det som om svømmer husene er tomme står den 15-45 sek starten den med det samme det vil jeg konkluger at den ikke får nok at leve af skal lige sige at efter jeg har sat det stk cykel slange i er det ikke altid den går i stå jeg har haft karburatoren skilt af og renset nåledyserne og svømmerne lukker som de skal
    altså jeg kan kun sige en ting jeg tror der kommer undertryk i tanken så jeg vil prøve med en anden benzin dæksel for at se om det hjælper

åbner jeg for benzin hanen der hvor den originale gummi menbrand skulle sidder kommer der et sug

• #7   9. apr 2010 Jamen så er det der det er galt.

Din vaccumkugle der sidder i dækslet sidder fast. Altså dækslet i tanken.
    Prøv evt at køre en tur med dækslet lidt åben og se om det hjælper.

Kommentér på:
varkum pumbe benzin

Annonce