{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

steen e
steen e
Tilmeldt:
9. apr 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18

honda hornet drosling {{forumTopicSubject}}

Hej har lige været i Tyskland og købt mig en lækker Hornet 900 , cyklen er droslet ned fra 110 HK til 98 HK , det er åbenbart meget normalt dernede pga, forsikrings præmien , er der nogen herinde der ved noget om hvordan man fjerner denne begrænser , efter sigende skulle det ikke være noget stort indgreb ,
mvh Steen .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  honda hornet drosling
  • #1   28. mar 2010 Tjek evt. om der sidder skiver i indsugningen eller om den er droslet i gasspjældet

  • #2   28. mar 2010 Hej Steen
    Tillykke med Hornet'en :o)
    Her er et par gode forum's
    http://hornet-home.de/forum/
    Her er jeg sikker på du kan finde alt om afdrosling
    http://wristtwisters.com/
    Her er der med garanti ikke noget om drosling - men alt muligt andet..
    Go' sæson med din Hornet
    Ps.. hvor i landet befinder du dig ?


  • #3   29. mar 2010 Honda D dokumenterer droslingerne inkl. reservedelsnumrene på de berørte reservedele. Du finder det på www.honda.de under Motorräder – Services – Fahrzeuginformationen – Leistungsumrüstung for din model og årgang. Keine Hexerei, kun et langt link at klikke ind på smiley

  • steen e
    steen e Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18
    #4   29. mar 2010 Mange tak for oplysningerne , jeg vil arbejde videre på sagen. Lige et spørgs mål til , har det kun betydning for topfarten eller vil det også gå ud over bund og mellemregister at den er droslet?. På forhånd tak
    Steen.


  • #5   30. mar 2010 Droslingern vil som hovedregel aendre hele effektkurven, men mest i toppen. Honda plejer at vaere omhyggelige med at undgaa "huller" i kurven, men det maa du se paa en sammenligningstest.

    (Das) Motorrad tester af og til droslede mcér og sammenligner dem med de udroslede, maaske ogsaa din?


Kommentér på:
honda hornet drosling

Annonce