695 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Startproblemer Z750 - Spyball? Startproblemer Z750 - Spyball?
Hey,
Jeg prøvede at få gang i min Z750 efter vinteren i går og det ville den sgu' ikke rigtig være med til.
- Har stået i frostfri garage.
- Batteriet har været afmonteret og opladet for vinteren.
- Skiftet blinkrelæ, blink og baglygte.
Der er lys i det hele, benzin i tanken og benzinpumpen kører - der er bare ingen tænding.
Tænker at det måske kan være startspærre, men kan ikke finde noget i Spyball manualen om det.
Måske er det noget helt andet?
Er der nogen der kan hjælpe? På forhånd tak
Med venlig hilsen,
Mads
0 synes godt om
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 927
Jeg har selv fået skiftet min sidste sommer da den pludselig havde et overforbrug af strøm så den tog al strøm i løbet af en dag
Mvh jens
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 1.001
1. får tændspolerne strøm?
2. Har de en god stel?
Nej til en af de to, så følger du bare ledningsnettet bagud, og måler på den næste komponent.
Det er kun en mc, ikke en rumraket
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 115 Svar: 1.650
Vi tror det er spyballen der går ind og blokerer for tænding. Den går heller ikke i rigtig alarm mode, altså den står ikke og blinker i kontrol pæren når MC'en har stået noget tid. Normalt ville den slå sig selv til efter noget tid.
Er der nogen der ved om Spyball startspærer tager tændingen fra, eller om den spærer for at starteren overhovedet kan køre rundt?
Er der nogen der ved om der er en sekvens via fjernbetjeningen, som skal eksekveres når strømmen har været taget af, eller burde det bare være plug and play når man sætter batteriet til igen?
Kan det være noget med den PC3 der sidder monteret? Skal den geninstalleres med map efter at batteriet har været af vinteren over?
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 1.086
Kan jo tænkes, at det interne batteri er drænet og derfor den ikke virker... og nu der er strøm på igen, så virker den ikke rigtig....
jun 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 26
Du bør have nødkode til alarmen som du skal bruge til at deaktivere. Du så skal gennemgå koden ved at slå tænding til og fra når led'en blinker kombinationen. Proceduren er beskrevet i manualen.
Problemet for mig er nu at jeg ikke kan få den aktiveret igen, så nu har jeg ikke så meget gavn af min alarm
Startproblemer Z750 - Spyball?