796 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Støtefods oppe/nede indikator hjælp Støtefods oppe/nede indikator hjælp

Hej. Jeg har lidt problemer med min "støtefods oppe/nede indikator". (se link til billeder). Neutral gear lampen kommer og går. Og jeg tror den har noget med det at gøre. For den kommer og går når jeg vrikker lidt med ledningen der går ud herfra (en løs forbindelse). Det resultere også i at den ikke vil starte i nogle tilfælde Hverken i neutral, 1. gear eller 2. gear. Så må jeg løbe den igang, eller vrikke til der kommer lys i neutral.

Nogen der ved om jeg kan købe en ny et sted. Eller om den kan laves, eller om den intet har med problemet at gøre?

Ja jeg skal lige have sat den fast med skruer og bolte. Men fik den sådan her med strips. Jeg så også ligenu at den ikke sidder med "føleren" som den skal. det skal jeg lige have på plads. Men det er ledningen eller inden i den problemet ligger.

Billeder .... http://motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=13550

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Støtefods oppe/nede indikator hjælp
  • #1   17. mar 2010 For mig at se så er kontakten jo ikke på den plade som kommer fra støttebenet
    Det er muligt den her lavet dårlig forbindelse inde i den. Tror der skal en ny til og så skru den fast

• #2   17. mar 2010 syntes du virkelig at du behøver at spørge om hvad problemet er......

: /

start med at montere det på den rette måde der er jo ikke nogen form for styr på den kontakt på den spadser måden den er monteret på

mvh

• #3   17. mar 2010 Ja det var til pis med de strips.
    Har lige lavet det nu (se albummet) Men jeg er stadig bange for at det er inde i føleren, eller ledningen ud fra, der laver neutral lampe problemet. For lampen skal lyse ligemeget om føleren registrere støttefod eller ej.

Nogen der ved hvor man evt kan købe en ny "følerboks" ?

• #4   17. mar 2010 Ømmm det skal lige siges den står skilt ad, for jet kit montering. Så jeg kan ikke lige prøve om det virker, før weekenden forhåbentlig.

• #6   18. mar 2010 kan du ikke starte den ved at trykke koblingen ind ? det kan jeg på min når neutral lampen ikke vil lyse

• #7   18. mar 2010 Jeg ville også bare sætte ledningerne sammen også se om den virker sådan.
    Mange der har maskiner til kun trackday, afmontere støttefoden og den kontakt der, det er bare at sætte den ledning sammen, så virker det fint uden den.
    Men det ville være lidt dumt ikke at have den på når du køre på vejen, man kan altså godt glemme støttefoden smiley

Kommentér på:
Støtefods oppe/nede indikator hjælp

Annonce